Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی همزمان با ۱۳ رجب روز بزرگداشت مقام پدر ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب را به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران همزمان با ۱۳ رجب روز میلاد امام علی(ع) ویدئویی را با هشتگ#مثل_پدر برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ویدئو که حاوی تصاویری از برخورد متفاوت سردار سلیمانی با یکی از فرزندان شهداست با بیانات رهبر معظم انقلاب همراه شده است. ایشان تأکید می‌کنند «فرزندان شهدا باید به پدران خود افتخار کنند. جوانی که از کودک شیرین زبان صرف نظر می‌کند و در راه خدا مبارزه می‌کند و جان خود را به خطر می‌اندازد. کشور را این افراد نگه داشتند. نیرومندی انقلاب به دلیل وجود چنین افرادی است. فرزندان شهدا باید راه و رسم خود را به فرزندانشان بسپارند».

 

برای مشاهده این کلیپ اینجا کلیک کنید.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری مراسم اعتکاف خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز اعتکاف دیدار با مراجع عید نوروز اردبیل مراجع روز پدر اینستاگرام سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در توئیتر صفحه‌ای ندارد

سردار رادان فرمانده کل انتظامی در توئیتر صفحه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیرا صفحه‌هایی در شبکه اجتماعی توئیتر با نام سردار احمدرضا رادان راه‌اندازی شده است که برخی اخبار مربوط به پلیس در آن منتشر می‌شود.

خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرد که فرمانده کل انتظامی هیچ صفحه‌ای در شبکه اجتماعی توئیتر ندارد و اخبار و مواضع مربوط به این فرمانده تنها در رسانه‌های رسمی و هچنین خبرگزاری پلیس منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • عکس متفاوتی که نوبخت به مناسبت روز سپاه منتشر کرد
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • سردار رادان در توئیتر صفحه‌ای ندارد
  • تصویری جدید از ناصر تقوایی فیلمساز برجسته سینمای ایران (عکس)