Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:20:43 GMT

کشف 150 رأس گوسفند مولد قاچاق در کوهدشت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۵۱۰

کشف 150 رأس گوسفند مولد قاچاق در کوهدشت

‌فرمانده انتظامی لرستان از کشف 150 رأس گوسفند مولد قاچاق در کوهدشت خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، سردار مهدیان نسب گفت: مأموران انتظامی پاسگاه زانوگه شهرستان کوهدشت حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو کامیون را با هماهنگی مقام قضایی توقیف کردند.


فرمانده انتظامی استان لرستان بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد 150 رأس دام قاچاق فاقد مجوز قانونی از نوع گوسفند مولد را کشف و یک نفر دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این‌که کارشناسان ارزش دام‌های مکشوفه را 4 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش را به دلاور مردان ارتشی تبریک گفت.
در متن پیام تبریک سردار یحیی الهی به مناسبت روز ارتش آمده است: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور یکی از رخداد‌های ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است، روز ارتش حماسه بزرگ مردانی را یادآوری می‌کند که با عشق و ارادت به حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استقلال را با تمام وجود فریاد زدند.
۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، درود خداوند بر ارتش غیور ایران، این سرود‌های سرافراز وادی عشق، این آیه‌های پر شکوه رزم و ایثار که مایه سربلندی کشور هستند.
اینجانب، ۲۹ فروردین روز ارتش را به همه فرماندهان و کارکنان شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان، عزت و توفیق روز افزون را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد