Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مهدی شهریاری روز چهارشنبه با حضور در جمع مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی و قدردانی از تلاش های این سازمان در یکسال گذشته، افزود: استان با وجود بهره مندی از ظرفیت های لازم برای توسعه پایدار و روند رو به رشد در سال های گذشته به دلایل متعدد هنوز به جایگاه واقعی خود دست نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه در برنامه ریزی ها مناطق محروم را در اولویت قرار دهد تا احساس تبعیض به وجود نیاید.
وی با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان از رشد مناسبی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد با ورود این سرمایه ها به عرصه تولید، اشتغال پایدار در استان شکل گیرد.
استاندار آذربایجان غربی گفت: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی به عنوان مغز استان ایفای نقش می کند و مجری راهبری توسعه استان است.
به گزارش ایرنا، طرح آمایش سرزمین از جمله اسناد بالادستی است که در راستای شناسایی ظرفیت ها، قابلیت ها و نیازهای هر منطقه برای توسعه و شکوفایی تدوین می شود و نقشه راه توسعه به شمار می رود.
8137/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی توسعه پایدار سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی سرمایه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در دفتر استاندار با بیان اینکه دستگاه‌ها باید از ظرفیت همه مجاری تامین منابع استفاده کنند، تاکید کرد: نسبت بین منابع و طرح‌ها در هر دستگاهی باید مشخص باشد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها برای انجام ماموریت‌ها فقط نباید به منابع خود توجه کنند، گفت: رویکرد ما این است که دستگاه‌ها باید با نگاه مسئله‌محور برای اقدامات مد نظر خود گام بردارند.

سیدجمال‌الدین حسینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی هم در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه دو موضوع سیاست‌ها و اولویت‌های بودجه سال جدید مطرح و در خصوص برنامه هفتم و برش استانی نظر دستگاه‌ها اخذ شد.

دیگر خبرها

  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع