Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:51:49 GMT

برف و بوران جاده ساری-کیاسر را بست

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۵۸۴

برف و بوران جاده ساری-کیاسر را بست

ساری-ایرنا- مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد: به دلیل عملیات راهداری و پاکسازی جاده از برف و گل و لای محور ساری- کیاسر تا اطلاع ثانوی بسته است.

به گزارش خبرنگارایرنا، براساس این گزارش گروههای راهداری با تجهیزات با همکاری نیروهای محلی سرگرم بازگشایی این محور هستند.
مرکز مدیریت راههای مازندران از رانندگانی که قصد سفر به کیاسر را دارند خواست تا از تردد در این محور به دلیل عملیات راهداری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی روستای کردمیل یکی از روستای برف زده در چهاردانگه مازندران گفت: برف و بوران راه حدود 30 روستای منطقه را مسدود کرد.
صادقی به خبرنگارایرنا گفت: هم اکنون نیروهای راهداری، سپاه و بسیج منطقه سرگرم بازگشایی منطقه و خدمات رسانی به مردم هستند.
وی اضافه کرد: با تلاش مسوولان برق روستاییان این منطقه پس از حدود 48 ساعت قطعی وصل شد.
بخشدار چهاردانگه در گفت و گو با خبرنگارایرنا دلیل مسدود شدن این محور را سقوط بهمن اعلام کرد و گفت: نیروهای راهداری با تجهیزات کامل به همراه نیروهای محلی سرگرم بازگشایی این محور هستند.
مرتضی جعفری گفت: به دلیل بوران کار بازگشایی این محور به کندی انجام می شود و تمام تلاش نیروهای راهداری و مردمی بازگشایی هر چه سریعتر محور و خدمات رسانی به مردم منطقه است.
وی خواهان سعه صدر مردم منطقه به دلیل حجم عملیات راهداری شد و از مسافران خواست برای تسهیل در بازگشایی از تردد در این محور خودداری کنند.
به گفته وی حضور رانندگان در محور و ترافیک کار بازگشایی محور و خدمات رسانی بهتر را دشوار می کند.
سامانه بارشی که اوایل هفته جاری وارد این استان شد علاوه بر بارش شدید باران در ارتفاعات برف بی سابقه ای را موجب شد که ارتفاع برف در برخی مناطق مازندران به بیش از یک متر گزارش شده است.
طبق گزارش هواشناسی میزان بارش باران زمستانی روزهای گذشته در این استان در سه دهه اخیر بی سابقه بود.
6982/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برف و بوران مسدود جاده ساري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی بازگشایی و لایروبی شد