Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سیده فهیمه اطهری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس از خدمات رسانی کتابخانه های عمومی در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: باتوجه به اهمیت ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فعالیت و ارائه خدمات کتابخانه های عمومی شهرستان قدس در ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با هدف خدمت رسانی و رضایت مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه های عمومی، کتابخانه مرکزی واقع در خیابان عمارت کوچه فجر دوم (شماره تماس ۴۶۸۳۳۷۴۴-۴۶۸۷۶۶۶۶) از ۲۹ اسفند ۹۷ لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ حتی در ایام تعطیل از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۹:۳۰ فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطهری افزود: کتابخانه جوادالائمه(ع) واقع در میدان ساعت، خیابان نفت، جنب آموزشگاه اطاعتی با شماره تماس۴۶۸۷۵۰۶۷، در روزهای ۵، ۶، ۷، ۸، ۱۰ و ۱۱ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و کتابخانه روستایی امام علی(ع) واقع در روستای هفت جوی، خیابان مطهری نبش فرهنگیان اول با شماره تماس ۴۶۸۹۲۵۷۲، در روزهای ۵، ۶، ۷، ۸، ۱۰ و ۱۱ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ به ارائه خدمات می پردازند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس تصریح کرد: باتوجه به عضویت سراسری نهاد کتابخانه های عمومی کشور چنانچه مسافران نوروزی در شهرستان قدس تمایل به استفاده از کتابخانه های این شهرستان را داشته باشند، می توانند با ارائه کارت عضویت کتابخانه از خدمات بهره مند شوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اخبار اجتماعی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بیمارستانی به ۲۰۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، حسن ملکی‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر، اظهار داشت: تمام بیمارستان‌های استان بوشهر فعال هستند و خدمات لازم به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند.

وی از خدمات‌رسانی به 2 هزار و 300 بیمار در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز یک‌هزار و 720 نفر به اورژانس بیمارستان دیر مراجعه کرده‌اند.

ملکی‌زاده با بیان اینکه تعداد آزمایش‌های انجام شده در بیمارستان شهرستان دیر در ایام نوروز، یک‌هزار و 753 مورد بوده است گفت: یک‌هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی در شهرستان دیر انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون اورژانس 115 شهرستان دیر 40 مأموریت شامل 22 مورد شهری و 18 مورد جاده‌ای داشته است.

در این بازدید ضمن بررسی بخش‌های مختلف بیمارستان دیر و تبریک سال نو به کارکنان این مرکز درمانی بر حل مشکلات تجهیزاتی و درمانی این بیمارستان تاکید شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۳۳۰ هزار نفر به کتابخانه های عمومی نیشابور
  • خدمات بیمارستانی به ۲۰۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر
  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • شازند میزبان مسافران نوروزی
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک
  • کیفیت مراکز اقامتی موجب رضایت مسافران می‌شود/افزایش ظرفیت اسکان
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • شهرستان نور با ۲۰ مکان گردشگری پذیرای مهمانان نوروزی است