Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:04:16 GMT

ویدئو/ آخرین ساعات سال ۹۷ در بازار

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۷۰۴

ویدئو/ آخرین ساعات سال ۹۷ در بازار

ساعاتی مانده به تحویل سال همه ایرانیان خود را برای تحویل سال جدید آماده می‌کنند. تکاپوی مردم از هر جنس و قشری در این ساعات دیدنی است، اما آنچه که در این ساعات بیشتر از همه جلب توجه می‌کند، حضور پرشمار مردمی است که به خیابان‌ها آمده‌اند تا آخرین خریدهای سالشان را برای نوروز انجام دهند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار نوروزی شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان؛ آسمان استان قسمتی ابری در بعضی ساعات بویژه ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط شمالی، مرکزی، غربی و شرقی رگبار موقتی باران و رعد وبرق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با افزایش لحظه‌ای سرعت باد در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی نیز محتمل خواهد بود.

دریا تا ساعات ظهر با افزایش سرعت باد جنوب شرقی و از ساعات بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی متلاطم خواهد بود و شدت باد طی ساعات شب در محدوده تنگه هرمز قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را معمول دارند و در ساعات بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری کنند.

سامانه همرفتی از امروز تا روز پنجشنبه طی ساعاتی در مناطقی از استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

به لحاظ دمایی، فردا از میزان دمای هوا در طول روز در غالب مناطق کاسته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان