Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@02:42:52 GMT

توزیع سبزی پلو با ماهی به نیازمندان در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۷۳۰

مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از اجرای پویش سبزی پلو با ماهی با نیازمندان تهرانی خبر داد و گفت: این پویش در آستانه سال نو از امروز آغاز و این پک غذایی در اختیار افراد نیازمند، بی‌پناه در گرمخانه‌ها و حاشیه شهر تهران می‌گیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، نجم‌الدین محمدی در حاشیه کمپین و پویش سبزی پلو ماهی با نیازمندی‌های تهرانی اظهار کرد: همزمان با روز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) روز پدر و همچنین فرا رسیدن سال نو این پویش به همت شهروندان تهرانی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمپین و پویش سبزی پلو با ماهی با نیازمندان تهرانی گفت: برای اجرای این پیوش و تامین هزینه‌های آن شهروندان تهرانی کمک‌هایی کردند اگر چه این کمک‌ها خرد و کوچک بود اما توانستیم این پویش را راه‌اندازی کنیم.

وی درباره نحوه کمک‌ها گفت: شهروندان #1398*8*780* کمک‌های خود را برای این پویش انجام دادند و در همین زمینه عصر امروز و در مرحله نخست 3 هزار و 300 بسته غذایی سبزی پلو با ماهی در اختیار افراد بی‌پناه و بی‌سرپرست در گرمخانه‌ها، مددسراها و همچنین حاشیه شهر تهران توزیع خواهد شد.

محمدی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای آتی و تا پایان سال نیز در چند مقطع دیگر توزیع غذا را در بین افراد نیازمند در حاشیه شهر تهران خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در ارتباط با توزیع 2 هزار بسته غذایی به کودکان کار و خیابانی نیز گفت: این اقدام نیز در روزهای آتی انجام شده است و بنا داریم در آینده نیز آن را اجرا کنیم.

وی همچنین درباره فرآیند طبخ غذاهای مورد نظر نیز گفت: سبزی پلو با ماهی برای نیازمندان با کیفیت بسیار مناسب و در حد رستوران‌های درجه یک تهیه شده است و پرسنل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی آن را طبخ کرده‌اند.

محمدی همچنین در ارتباط با فرآیند شناسایی خانواده‌های نیازمند گفت: بر اساس بانک اطلاعاتی که در اختیار سازمان خدمات اجتماعی است تمامی این افراد شناسایی شدند ضمن اینکه کودکان کار نیز از طریق مراکز پرتو شناسایی شده‌اند.

مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: تا امروز حدود 500 میلیون تومان از طریق شهروندان برای اجرای این پویش جمع‌آوری شده است و این پویش همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بر اساس آمار در روزهای سرد سال در سال جاری 1700 تا 2 هزار نفر از افراد بی‌پناه و بی‌سرپرست در مراکز گرمخانه‌ها و مددسراهای شهرداری تهران نگهداری شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهرداری تهران سبزی پلو ماهی نیازمندان پویش سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار ناحیه۷ منطقه ۲ تهران گفت: پویش نفس‌های تازه شهر با غرس نهال بنام نوزادان متولد شده از دی ۱۴۰۲ در محلات شهرک قدس و ایوانک با شعار «هر نوزاد یک درخت» در بوستان کودک اجرا شد.

ساسان سعیدی افزود: این پویش با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می‌شود و به رسم مهربانی با تولد هر نوزاد درختی به زمین هدیه می‌شود.

وی گفت: اطلاع رسانی و شناسایی خانواده‌های گروه هدف، تهیه بانک اطلاعاتی نوزادان، اهداء هدیه به نوزادان از جمله اقدامات اجرایی در این پویش است.

دیگر خبرها

  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)