Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@09:18:34 GMT

۲۵ درصد از گنبدکاووس دچار آبگرفتگی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۷۸۴

۲۵ درصد از گنبدکاووس دچار آبگرفتگی شد

ساعت24 - فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: 25 درصد از شمال شهر گنبدکاووس دچار آبگرفتگی شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: 25 درصد از شمال شهر گنبدکاووس دچار آبگرفتگی شد.

عبدالقدیر کریمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از دو روز پر تلاطم در شهرستان گنبدکاووس از صبح امروز به ثباتی رسیدیم و دو پل چهل چای و آخوند آباد در ورودی شهر در شرایط مناسبی قرار دارند و مشکل تردد نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای امدادی از صبح امروز در 25 درصد از شمال شهر گنبد کاووس که دچار آبگرفتگی شده در حال ساماندهی و نظافت هستند و تا حدودی که امکان داشت آبگرفتگی ها را برطرف کردند.

وی یادآور شد: احتمالا تا عصر امروز سرریز سد گلستان را خواهیم داشت و زمانی می توانیم آبگرفتگی شهر را به طور کامل برطرف کنیم که سر ریز سد گلستان متوقف یابد. امیدواریم تا امشب شرایط مناسب تری داشته باشیم.

کریمی تاکید کرد: حدود 30 تا 40 هزار نفر از جمعیت شهر تحت تاثیر آب گرفتگی قرار دارند که با استفاده از چندین فروند قایق موتوری در حال ارسال غذا و دارو و مایحتاج ضروری به آنها هستیم.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی گنبد کاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور

فرماندار راور با اشاره به وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در این شهرستان، گفت: برداشت گل محمدی تا اواخر اردیبهشت در راور ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا عباسی فرماندار راور صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های شهرستان راور، خبر داد و اظهار داشت: برداشت این محصول تا اواخر اردیبهشت‌ماه در مناطق مختلف این شهرستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به دلیل کمبود منابع آبی، تغییر الگوی کشت به عنوان راهکار اساسی برای برون رفت از این بحران مطرح شد، گفت: یکی از محصولات مهم در راستای تغییر الگوی کشت و مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی، گل محمدی است.

فرماندار راور با اشاره به اینکه تغییر الگوی کشت و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری، در دستور کار کشاورزان این شهرستان قرار دارد، بیان کرد: در این راستا کشت گل محمدی در سطح شهرستان راور در حال انجام است.

وی سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان راور را 33 هکتار عنوان کرد و افزود: از این میزان 24 هکتار آن بارور است که برداشت آن تا اواخر اردیبهشت‌ماه در این شهرستان انجام می‌شود.

عباسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال از هر هکتار باغ بارور گل محمدی شهرستان راور چیزی در حدود هزار و 500 کیلوگرم گل به صورت غنچه و گلبرگ برداشت شود، گفت: گل‌های برداشت شده جهت تهیه غنچه خشک، گلبرگ خشک و تولید گلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران