Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:07:51 GMT

رشد ۱۳۸ درصدی کشفیات چوب قاچاق در شفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۸۳۶

رشد ۱۳۸ درصدی کشفیات چوب قاچاق در شفت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالعلی شعبانی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران که در فرمانده انتظامی شفت برگزار شد با تاکید بر اینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی ایجاد بستری امن برای شهروندان است، گفت: اصحاب رسانه به عنوان رابطه میان پلیس با مردم و دستگاه دولتی نقش خوبی در اطلاع رسانی به جامعه ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقش امروز پلیس مردم محوری است، افزود: برنامه ریزی در زمینه وجود امنیت و آرامش بدون مشارکت‌های مردمی تحقق نمی‌یابد.

فرمانده انتظامی شفت ادامه داد: مجموعه انتظامی شفت طی سال گذشته اقدامات خوبی برای ایجاد امنیت و آرامش و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه شفت شهرستانی گردشگرپذیر و یکی از مقاصد گردشگری مسافران در ایام تعطیل سال به استان گیلان است، بیان کرد: لازمه برقراری امنیت قانون مند بودن شهروندان و مسافران است، تصریح کرد: شهروندان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در سطح شهرستان را به اطلاع نیروی انتظامی برسانند.

سرهنگ شعبانی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات نیروی انتظامی شهرستان شفت طی سال گذشته، افزود: رشد ۱۲۹ درصدی کشفیات در حوزه سرقت و رشد ۴۴ درصدی برخورد با عوامل ایجاد ناامنی بخشی از این اقدامات است.

وی همچنین به اقدامات خوب صورت گرفته در بازرسی از اماکن و واحدهای صنفی برای برخورد با احتکار، گران فروشی و کم فروشی در شهرستان شفت اشاره و اظهار کرد: امسال با رشد ۴۱ درصدی پلمب واحدهای صنفی متخلف در شهرستان شفت رو به رو بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به رشد ۱۳۸ درصدی کشفیات چوب قاچاق در شهرستان، افزود: امسال بیش از ۱۰ تن انواع چوب قاچاق جنگلی از متخلفات کشف و ضبط شده است. در زمینه کشف سوخت قاچاق نیز رشد ۳۱ درصدی داشته ایم.

وی به میزان تصادفات درون و برون شهری در شهرستان شفت اشاره کرد و گفت: در تصادفات جرحی درون شهری با کاهش ۱۰ درصدی و تصادفات فوتی درون و برون شهری به تربیت با کاهش ۵۰ و ۱۰ درصدی رو به رو بوده‌ایم.

کد خبر 4572828

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق چوب نیروی انتظامی گیلان شفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۴۰ خودروی شوتی در هرمزگان

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و توقیف ۴۰ دستگاه خودرو شوتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ عباس علی یاری اظهار داشت: در ادامه طرح های پاکسازی محلات و مناطق آلوده به قاچاق در استان، طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در حوزه های استحفاظی و سرزمینی پاسگاه های مرکزی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمندعوامل انتظامی بندرعباس و همکاری مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس مجموعا تعداد 40 دستگاه خودرو سواری شوتی سوختبر و یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق توقیف و در بازرسی از خودرو های توقیفی جمعا 12هزار لیتر گازوئیل، 6 دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون ، 20 رأس احشام و 25 تن و 800 کیلو تخمه خام قاچاق کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: دراین طرح در یکدستگاه خودرو و یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی شناسایی و کشف و تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان و تحویل وسایل نقلیه مکشوفه به آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۷ هزار عدد داروی قاچاق در بندرانزلی
  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • محموله احشام قاچاق در توقیف پلیس زاهدان
  • کشف محموله کانتینری تخمه قاچاق در بندرعباس 
  • مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین اهداف پلیس
  • توقیف ۴۰ خودروی شوتی در هرمزگان
  • کاهش ۳ دقیقه‌ای حضور فوریت‌های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام ۵۲ باند موادمخدر
  • بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان