Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته وزیر بهداشت ۳۰۰۰ پایگاه اورژانس و ۶۰۰ کمپ سلامت نوروزی اورژانس در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها و نقاط حادثه خیر کشور به مردم و مسافران خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.

دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از کمپ سلامت نوروزی اورژانس در منطقه قوری چای آزادراه کرج تهران، اظهار کرد: پایگاه‌های اورژانس، آمادگی کامل و بالایی در ارائه خدمات به مردم دارند و در این زمینه برای ما و مردم، نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده شاهد به حداقل رسیدن بیماری‌ها در کشور باشیم و وزارت بهداشت برنامه های مهمی در مورد آموزش‌های همگانی در کاهش بیماری های غیرواگیر، اجرای نظام ارجاع، تکمیل پرونده الکترونیک سلامت و توسعه پزشکی خانواده دارد.

نمکی از تکمیل پرونده الکترونیک سلامت در بهار سال آینده خبر داد و گفت: در ۵ استان کشور پرونده الکترونیک سلامت تا فروردین و اردیبهشت تکمیل می شود و در سایر دانشگاه ها نیز امیدواریم آن را با توجه به انتخاب مدیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت، تا پایان بهار به سرانجام برسانیم.

وی تاکید کرد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه به مردم مژده می دهیم که مشکلی در تامین دارو و تجهیزات پزشکی در سال آینده نداشته باشیم.

وزیر بهداشت از دوشیفته شدن مراکز بهداشتی و درمانی در سال آینده خبر داد و گفت: مراکز بهداشتی و درمانی یک شیفته در سال آینده برای دسترسی بیشتر مردم به خدمات، دوشیفته کار خواهند کرد و تا پایان روز به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر فعالیت داروخانه‌های شبانه روزی، تعداد داروخانه‌های بیشتری فعالیت خواهند داشت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند