Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندراناز برپایی هفت سین قرآنی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: این آیین هر ساله با استقبال پر شور زائران برگزار می‌شود. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با بیان اینکه برای لحظه تحویل سال‌ نو همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری ویژه برنامه‌‌های خاص فرهنگی و مذهبی طرح‌ ریزی شده است، اظهار داشت: ویژه برنامه تحویل سال نو هر ساله با برنامه‌های متنوعی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه اماکن مقدسه و بقاع متبرکه ظرفیت پنهانی برای تقویت باورهای دینی هستند افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی اصلی اداره این اماکن برنامه‌های دینی و فرهنگی متعددی را به ‌منظور حضور بیشتر مردم اجرا می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به لحظه تحویل سال 98، تصریح کرد: ویژه برنامه سال تحویل در آستان مقدس امامزادگان از ساعت 23:30 دقیقه آغاز و تا ساعت 2 بامداد ادامه دارد.

 وی با اشاره به اجرای برنامه محوری سال تحویل در آستان امامزاده عباس(ع) ساری افزود: تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، قرائت زیارت امین‌الله و سخنرانی کوتاه مذهبی از جمله برنامه‌های تحویل سال در بقاع متبرکه است.

حیدری، مولودی‌‌خوانی، اجرای مسابقه معارفی، پخش کلیپ ‌های مذهبی، اجرای سرودهای مناسبتی، آمادگی برای لحظه تحویل سال و پخش زنده پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌‌ها ذکر کرد.

اهواز|پشت صحنه تولید نماهنگ «هفت سین مادران آسمانی» در قطعه‌ای از بهشت به روایت تصویر

وی یادآور شد: سازمان اوقاف در تلاش است تا سطح خدمات ‌رسانی فرهنگی، اجتماعی معنوی و رفاهی را در بقاع متبرکه ارتقا بخشد.

مدیرکل اوقاف مازندران، استقبال مردم از مراسم تحویل سال در جوار امامزادگان را خوب ارزیابی و بیان کرد: در سال‌‌های گذشته خیل عظیمی از مردم استان لحظه تحویل سال ‌نو که بهترین لحظه سال است را در کنار مضجع شریف امامزادگان گذرانده ‌اند.

وی از وجود 1361 امامزاده و بقعه متبرکه در استان خبر داد و گفت: این تعداد  امامزادگان  در جای جای استان رنگی از اصالت و معنویت به این منطقه بخشیده است. 

حیدری جناسمی افزود: برخی از این اماکن مقدس به دلیل قرار گرفتن در مناطقی خوش آب و هوا موجب جذب گردشگران زیادی بویژه در ایام تعطیلات نوروزی می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت: افتخار ما این است که صدا و سیما با برنامه‌های جذاب قرآنی و معارف اسلامی شناخته می‌شود که برکت در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما طی برنامه‌سازی‌های مختلف در صدا و سیمای استان‌ها و همه بخش‌ها به مصداق «فستبقوا الخیرات» است.

در این نشست همچنین از ۷۸ نفر از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • نشست جامعه قرآنی با استاندار مازندران
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۶۱ هزار واحدی شاخص کل