Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارتین اودگارد برگشت زیدان را اتفاق مثبتی می داند. 

طرفداری- مارتین اودگارد یکی از بازیکنانی است که از بازگشت زیدان به رئال مادرید خوشحال است.

به نقل از مارکا، اودگارد نروژی که در لیگ هلند به صورت قرضی بازی می کند؛ از بازگشت زیدتن به رئال مادرید خوشحال و امیدوار است تا مربی فرانسوی عاملی برای برگشت اودگارد به سانتیاگو برنابئو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودگارد گفت:

به نظرم برگشت زیدان اتفاق مثبتی است. او چند فصل موفق را در رئال مادرید داشته است. زیدان، تیم و بازیکنان را به خوبی می شناسند. بازیکنان نیز او را به خوبی می شناسند و رابطه خوبی بینشان برقرار است که فکر می کنم خیلی خوب است. برگشت زیدان برای من هم خوب است چون او را می شناسم و رابطه خوبی با یکدیگر داریم. من سال ها او را در کنارم به عنوان مربی در کاستیا و تیم اصلی رئال مادرید داشتم. 

اودگارد فصل موفقی را با ویتسه پشت سر گذاشته است و در همین هفته با تیم ملی نروژ باید به مصاف اسپانیا برود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید برای بازی برگشت شاگردانش برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیمی تأمل برانگیز اتخاذ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس؛ کارلو آنچلوتی با اتخاذ یک تصمیم غیرمنتظره برای بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کنجکاوی و تعجب بسیاری را برانگیخت.

کهکشانی‌ها چهارشنبه شب در انگلیس میهمان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها خواهند بود و این در حالیست که بازی رفت دو تیم در مادرید 3-3 مساوی شد. در آن بازی اورلین چوامنی هافبک فرانسوی رئال‌ها سه اخطاره شد و بازی برگشت را از دست داد. با این حال کارلو آنچلوتی نام چوامنی را در فهرست بازیکنانش برای بازی برگشت قرار داده است.

ماراتن پرگل رئال و سیتی برنده نداشت/ تساوی بایرن و آرسنال

 

چوامنی در ماه‌های اخیر به دلیل بحران رخ داده در خط دفاعی رئال مادرید، از خط میانی به خط دفاع انتقال داده شده است و در حالی که نه ناچو فرناندز و نه ادر میلیتائو هنوز آماده بازی نشده‌اند، او می‌توانست نقشی پررنگ را در خانه سیتی ایفا کند و ظاهراً همین موضوع سبب شده رئالی‌‌ها فراموش کنند که او از بازی برگشت محروم است. البته این نخستین باری نیست که آنها یک بازیکن محروم را در لیست‌شان قرار می‌دهند. در واقع آنها سابقه میدان دادن به بازیکن محروم را هم دارند که آخرین مورد آن دنیس چریشف بود که با وجود محرومیت در بازی مقابل کادیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا به میدان رفت و همین اتفاق باعث حذف رئال شد.

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • مارتین اودگارد و نابود کردن بازیکنان استون ویلا / فیلم