Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کی‌روش که حالا همراه با تمام تیم دستیارانش در تیم ملی ایران، هدایت یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال جهان یعنی کلمبیا را بر عهده گرفته است، از رئیس سابقش به شدت دلخور است و حتی از مرد واسط این رابطه هم گلایه‌های تندی دارد. او در یک سال اخیر با مشکلاتی برای رسیدن به پول‌هایش مواجه بود و حالا هم ۸۰۰ هزار دلار از فدراسیون ایران طلب دارد که دقیقا حقوق دوره کاری پس از جام‌جهانی تا جام‌ملت‌های آسیای این مربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج که این روز‌ها همراه با همکارانش در تلاش است آینده فوتبال ایران را با یک مربی جدید کلاس جهانی بسازد، با شکایت مرد پرتغالی بی شک چالش‌های بزرگتر خواهد داشت.

او که پس از اتفاقات مربوط به قانون بازنشستگان و فشار‌های قانونی که عدم استعفای یارانش در هیات رئیسه به فدراسیونش وارد کرده است، با چالش بزرگ مالی روبرو شده است.

برخی مشکلات سبب شده تا تیم ملی بی مربی باشد و مرد اصفهانی فقط بگوید با مربی آینده به جمع بندی رسیده است تا اقلا فشار افکار عمومی را کم کند، اما از سوی دیگربه طلبکارانش یا ناچار است پاسخ ندهد و یا اینکه از آن‌ها فرصت بخواهد.

ولی همین جواب‌های سر بالا و البته احتمالا اخبار مربوط به مذاکرات با گزینه‌های جدید که جذب شان در همان وهله اول چند صدهزار دلاری نیاز دارد، سبب شده تا کارلوس کی‌روش در پی گرفتن مطالباتش از راه‌های قانونی باشد.

مرد پرتغالی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا از فدراسیون ایران شکایت کرده، این متن را فرستاده که تاکید دارد از جواب‌های سربالای مهدی تاج دلخور شده و شکایت کرده است.

او در پیامش نوشته است: متاسفانه تقریبا ۲ دو ماه بعد از خروج من از ایران، آقای تاج (فدراسیون فوتبال ایران) من را مجبور کرد تا پرونده را در فیفا و afc پیگیری کنم چرا که گزینه دیگری وجود نداشت. در ۸ ماه گذشته، من به دفعات و طرق مختلف تلاش کردم که یک پاسخ و راه حل از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کنم، اما هیچ پاسخ و راه حلی به من ارائه نشد. تمام قول‌های اقای تاج و دکتر اسلامیان پوچ از آب در آمد و متاسفانه این پاسخ‌ها بویی از ارزش و احترام به قول و قرار، نبرده‌اند.

اکنون نیز من تنها با سکوت و بی‌تفاوتی آقای تاج و فدراسیون فوتبال ایراد مواجه شده‌ام. این مزدی بود که آقای رئیس در قبال وفاداری، دوستی، تعهد و تمام اقدامات و خدماتم در تیم ملی به من پرداخت کرد. بسیار متاسف هستم و از موقعیت شرمسار کننده و بسیار خجالت‌آوری که آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مسبب اصلی آن بوده، ناراحت و غمگینم.

با احترام

کارلوس کی‌روش

او در ادامه اینگونه نوشته است: نظر فروتنانه من در این باره ضرب المثلی موزامبیکی است: تراژدی بدون مرحمت خدا

منبع: خبر آنلاین

بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال شکایت کی‌روش را تکذیب کرد

تیکه سنگین مازیار ناظمی به کی‌روش

انتهای پیام/

اظهارات کی‌روش بعد از شکایت از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا

به گزارش قدس آنلاین، جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی کنونی فولاد و سابق مس رفسنجان که در نیم‌فصل اول بابت مطالبات فصل گذشته خود از نارنجی‌پوشان به فیفا شکایت کردند و موفق به بستن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم شدند، بار دیگر اقدام خود را تکرار کرده‌اند!

مدیران مس در نیم‌فصل برای باز کردن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود با جفرسون و شیمبا بابت اصل مطالبات پارسال توافق کردند و با پرداخت پول توانستند پنجره خود را باز کنند، اما این دو بازیکن برزیلی همچنان مطالباتی از مس رفسنجان دارند و به همین خاطر بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

در این خصوص پریرا بابت مطالباتی که از قرارداد امسال خود در نیم‌فصل اول از مس رفسنجان دارند، به فدراسیون جهانی شکایت جدیدی را برده است. همچنین جفرسون هم بابت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت جدید کرده است.

به نظر می‌رسد ثبت این دو شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا بار دیگر این باشگاه را به دردسر خواهد انداخت، شکایت‌هایی که احتمالاً به‌زودی حکم نهایی آنها صادر و منجر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی مس در ابتدای فصل آینده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!