Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:55:07 GMT

ترافیک در جاده های منتهی به مشهد سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۰۱۶

ترافیک در جاده های منتهی به مشهد سنگین است

مشهد- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ترافیک در تمام جاده های منتهی به مشهد نیمه سنگین تا سنگین و تعداد خودرو های ورودی بیشتر از خودرو های خروجی از این شهر است.

سرهنگ هادی امیدوار عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک در بزرگراه شهید شوشتری از دیگر مسیرهای منتهی به مشهد سنگین تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ترافیک در جاده نیشابور به مشهد نیمه سنگین و در جاده های سبزوار به نیشابور، شاهرود به سبزوار و چناران به قوچان نیز پرحجم گزارش شده است.
وی گفت: عصر امروز در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده شاهرود به سبزوار راننده آن که یک زن بود جان خود را از دست داد.
7489 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راهور ترافيك مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران