Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:08:34 GMT

محور کیاسر - سمنان تا اطلاع ثانوی مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۰۱۸

محور کیاسر - سمنان تا اطلاع ثانوی مسدود است

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی راه کوهستانی بلده نور، گفت: محور کیاسر - سمنان تا اطلاع ثانوی مسدود است. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در ستاد قرارگاه نوروزی پلیس مازندران با اشاره به بازگشایی راه کوهستانی بلده، اظهار داشت: جاده بلده در شهرستان نور با تلاش راهداران و پلیس راه بازگشایی شد اما جاده کیاسر به سمنان به دلیل بارش بیش از یک متر برف تا اطلاع بعدی بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ترافیک سنگین ونیمه سنگین در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه خبر داد و افزود: آمد و شد خودرو‌ها در محور هراز از جنوب به شمال در طول مسیر سنگین گزارش شده و در این محور در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم.

قدمی با اشاره به وضعیت ترافیک در محور کندوان، تصریح کرد: در این محور ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده و وضعیت جوی در ارتفاعات با بارش برق همراه است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان از ممنوعیت تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج از ظهر امروز خبر داد و افزود: تردد خودروها از سمت کرج به مرزآباد تا ساعتی دیگر یکطرفه خواهد شد. وضعیت ترافیک در محور سوادکوه نیز نیمه سنگین بوده و وضعیت جوی ابری است.

آخرین وضعیت جاده‌ها| ترافیک در محورهای 10 استان/ بارش برف در کرج ـ چالوس و هرازمحدودیت‌های ترافیکی در محورهای گیلان تا ساعت 24 امشب ادامه داردمحدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی استان بوشهر تا 17 فروردین‌ماه 98 ادامه دارد

قدمی با بیان اینکه به دلیل ناپایداری و لغزندگی جوی، تردد وسایل نقلیه در جاده ‌های کوهستانی  استان به کندی انجام می‌شود، افزود: به علت بارش سنگین برف در محور کیاسر- سمنان این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

فرمانده پلیس راه مازندران بر رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، توجه بیشتر به جلو ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ و حرکت با چراغ روشن در زمان بارش باران تاکید کرد.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروز بهرام دارای بار نیمه ترافیکی نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان دارای بارش پراکنده باران است.

کد خبر 6081715 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران