Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:00:26 GMT

بازرسان بازوان توانمند ستادخدمات سفر گناوه هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۰۴۲

بازرسان بازوان توانمند ستادخدمات سفر گناوه هستند

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در نشست هماهنگی حوزه بازرسی و عملکرد ستاد خدمات سفر و بازرسان این شهرستان افزود: بازرسان ستاد خدمات سفر و فضای مجازی در تعطیلات نوروز گذشته تلاش و زحمات زیادی کشیدند و باعث شدند این شهرستان به امتیاز خوبی دست یابد.
وی بیان کرد: فضای مجازی و فعالان اجتماعی همراه مردم هستند و از آنان انتظار می رود با ارایه نظرات و راهکارهای مفید و ارزشمند کمک شایانی به مسئولان در راستای توسعه و پیشرفت و آبادانی این شهرستان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاک نژاد افزود: اضافه شدن کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی به مجموع کمیته های ستاد خدمات سفر در سال گذشته نشانگر ارزش و اهمیت رسانه ها و فضای مجازی است.
فرماندارگناوه ادامه داد: از فعالان اجتماعی می خواهیم با استفاده از فضای مجازی بمنظور روان سازی ترافیک در نوروز از مردم بخواهند از وسایل نقلیه شخصی خود در این ایام بپرهیزند.
وی گفت: معرفی قابلیت ها و ظرفیت های شهرستان و سوق دادن گردشگران به روستاهای منطقه از طریق فضای مجازی ضروری است.
پاک نژاد افزود: بمنظور خدمات رسانی به هموطنان در تعطیلات نوروز 12 کمیته تشکیل و هرکدام براساس شرح وظایف فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: شهر گناوه هر سال در تعطیلات نوروز پذیرای گردشگران و مسافران بی شماری است و امکان خدمات دهی به آنان دشوار اما مسئولان با کمک مردم منطقه تمام تلاش و توان خود را برای رفاه، آسایش و امنیت آنان بکار می برند.
وی گفت: شهر گناوه با 70 هزارنفر جمعیت در تعطیلات نوروز گذشته میزبان 2 میلیون مسافر و گردشگر نوروزی بود و خدمات دهی به آنان اگرچه دارای کاستی ها و مشکلاتی بود اما به خوبی ارائه شد.
فرماندارگناوه بیان کرد: از فضاهای مجازی از هر گروه وجناحی انتظار می رود هرگونه سئوالی از مسئولان دارند به ادارات ذیربط مراجعه و با آنان درمیان گذارند و سپس انتشار دهند و درصورتیکه دارای طرح و ایده ای برای توسعه و پیشرفت هستند از آنان استقبال و بصورت مکتوب به فرمانداری اعلام و ارایه دهند.
شهرستان‌ گناوه به لحاظ دارا بودن جاذبه های متعدد نظیر ساحل و دریا، ارزانی سفر و اقامت، وفور کالاهای خارجی و آب وهوای مناسب ماه های پایانی سال به قطب گردشگری داخلی و به یکی از پر رونق‌ترین شهرهای گردشگری جنوب کشور و اقامت پذیر در چندسال اخیر تبدیل شده است.
6164/6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تعطیلات نوروز توسعه و پیشرفت خدمات رسانی گردشگران و مسافران گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.   به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.   عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.   وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.   رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.   وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل