Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@11:03:00 GMT

فیلم دلهره آور از رانندگی جنون آمیز با خودروی آئودی +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۱۰۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ویدیوی رانندگی با اتومبیل آئودی R8 در اتوبان‌های نامحدود آلمان با سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت در فضای مجازی بسیار داغ شده است.

حجم ویدیو: 15.26M | مدت زمان ویدیو: 00:02:22

بزرگراه‌های کشور آلمان تنها مسیر حمل‌و‌نقل عمومی بدون محدودیت سرعت در جهان به‌شمار می‌روند. این بزرگراه‌ها که Autobahn (اتوبان) نام دارند شامل گذرگاه‌های متصل کننده ایالت‌های آلمان به یک‌دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ورود به محدوده‌های امن این اتوبان‌ها و با گذر از تابلوی No Speed Limit امکان رانندگی با هر سرعتی وجود دارد. این شبکه گسترده که نزدیک به ۱۳ هزار کیلومتر طول دارد در سرتاسر این کشور راه‌اندازی شده است.نکته جالب راجع به اتوبان‌های بدون محدودیت آلمان این است که همواره آمار تصادفات در آن از تمامی تصادفات بزرگراهی در دنیا پایین‌تر بوده است. این موضوع به دلیل وضع قوانین سخت‌گیرانه و نظارت گسترده بر روی این شبکه و همچنین رعایت قوانین توسط تک‌تک رانندگان است. قوانین همچون ممنوعیت ماندن در لاین پر‌سرعت پس از پایان سبقت گرفتن، که موجب می‌شود مسیر برای سرعت‌های بالا همیشه باز باشد. آلمانی‌ها بر این باورند که آزاد بودن محدودیت سرعت موجب کاهش ۵۲ درصدی ترافیک جاده‌ای می‌شود که در وقت و انرژی صرفه‌جویی می‌کند.در کنار این موضوع، اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان به یک نوع جاذبه توریسیتی نیز برای این کشور بدل شده‌اند و سالانه هزاران توریست با سفر به آلمان و اجاره اتومبیل‌های پرسرعت اقدام به ثبت یک تجربه جذاب می‌کنند.در جدید‌ترین ویدیو منتشر شده از رکورد شکنی رانندگی پر سرعت در اتوبان آلمانی، یک دستگاه آئودی R8 با موتور ۱۰ سیلندر V شکل به سقف سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت می‌رسد که تجربه غیر‌قابل تصوری است. توان خروجی این خودرو ۶۰۲ اسب‌بخار است و طی مدت زمان تنها ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شلیک می‌شود. قیمت این خودرو در نسخه ۸ سیلندر از ۱۱۷ هزار دلار و در مدل ۱۰ سیلندر که از موتور مشابهی با لامبورگینی هوراکان بهره می‌برد از ۱۶۴ هزار دلار آغاز می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: آلمان فیلم ساعت سرعت آئودی ویدیو ها عکس چهارشنبه سوری فیلم تهران حوادث چهارشنبه سوری حادثه حوادث چهارشنبه سوری تهران چهارشنبه سوری تهران جوان دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)