Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:49:51 GMT

کلیسای حضرت مریم آماده استقبال از مسافران نوروزی است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۱۱۴

کلیسای حضرت مریم آماده استقبال از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری مهر، داریاووش عزیزیان در این خصوص، با بیان اینکه استان آذربایجان غربی و بویژه ارومیه از تنوع قومیتی ترک‌ها، آشوری‌ها، ارامنه و کردها و همچنین زندگی مسالمت آمیز ادیان مسلمان، مسیحی و تعداد کمی یهودی برخوردار است، اظهار داشت: این بهترین ایام فرصت برای به نمایش گذاشتن رنگین کمان ادیان و مذاهب در ارومیه و نفی تبلیغات سو دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمام کلیساهای استان جهت استقبال از مسافران نوروزی آماده هستند، افزود: امسال نیز مثل سال‌های قبل کلیسای حضرت مریم با نصب بنرهای خوش آمدگویی به زبان‌ها آذری، کردی، مسیحی و غیره آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

عزیزیان گفت: کلیساهای استان آذربایجان غربی به دلیل اینکه از فضا و ساماندهی خوبی از طرف متولیان مربوطه دارند از طرفداران و گردشگران زیادی نیز برخوردار هستند و در توسعه گردشگری، درآمدزایی و جذب توریست نقش اساسی و مهمی را در سطح استان دارند از این رو به تمامی مسافران نوروزی پیشنهاد می‌شود در صورت سفر به استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه حتماً از «کلیسای حضرت مریم» نیز دیدن کنند.

کشیش عزیزیان همچنین از وجود بیش از ۸۰ کلیسا در ارومیه و روستاهای آن خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ کلیسا در ارومیه و حومه وجود دارد که یک کمربند کلیسایی را تشکیل داده اند.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه افزود: در محوطه کلیسای حضرت مریم غرفه اجرای موسیقی زنده و غرفه فروش اشیا زینتی و تزئینی دایر بوده تا با اجرای برنامه‌ها حال و هوای گردشگران نوروزی را عوض کنند.

وی تصریح کرد: بازدید از کلیسا از ساعت ۹ صبح تا ۱ بعداز ظهر و از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۷ عصر برای عموم گردشگران و مسافران نوروزی حاضر در استان عزیزمان دایر است.

توزیع بروشورهای اداره کل میراث فرهنگی و بروشور و کتابچه‌های تهیه شده در مورد کلیساها توسط جوانان جز برنامه‌های دیگر این کلیسا است.

کد خبر 4572846

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی آذربایجان غربی کلیسا گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم

تیم اینتر با پیروزی مقابل میلان در هفته سی و سوم سری آ، قهرمانی خود در فصل جاری را مسجل کرد. این بیستمین قهرمانی نراتزوری در رقابت های سری آ ایتالیا است.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • اعتراض متفاوت و شوکه کننده به کریدور زنگه زور توسط کلیسای سرکیس مقدس + تصاویر
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی (فیلم)
  • پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم