Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردان و زنان کهگیلویه و بویراحمدی در حال خرید برای عزیزان خود به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز مردم هستند، آنها به نوعی سعی میکردند با خریدهدیه ای کوچک این روز را به عزیزان خود تبریک گفته و این روز را گرامی بدارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم کهگیلویه و بویراحمد در شور و شعف فرا رسیدن بهار هستند و این شور و هیجان سبب تغییر حال و هوای شهر شده است که نوید بخش بهاری با طراوت را می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در همین رابطه  در بازار مشاهده می شد که  مردان و زنان در حال خرید برای عزیزان خود به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز مردم  هستند، آنها به نوعی سعی میکردند با خریدهدیه ای کوچک این روز را به عزیزان خود تبریک گفته و این روز را گرامی بدارند.

 

 

بهار طبیعت امسال با روز پدر مصادف شده، و سبب شور و نشاط بیشتر در بین مردم جامعه شده است  و نوید  آغاز سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را می دهد زیرا در ضرب المثل ها شنیده شده است سالی که نکوست از بهارش پیداست، و چه مناسبتی بهتر از این که بهار با ولادت حضرت علی بن ابیطالب (ع) مصادف شده است.

 

از همین روز به سراغ مردم در بازار شهر یاسوج رفتیم و از حال و هوای خرید کادو و گل و شیرینی به مناسبت روز پدر گزارشی تهیه کرده ایم که در ادامه به صورت فیلم مشاهده می کنید:

روز پدر دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد پاسداران انقلاب بدون همراهی همسرانشان کامل نمی‌شود

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: بدون همراهی همسران پاسداران انقلاب اسلامی جهاد به صورت کامل انجام نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، بعدازظهر امروز -جمعه دهم فرودین‌- در دیدار نوروزی با خانواده‌های پاسداران تیپ ۸۲ سپاه استان قزوین اظهار کرد: امروز قدردان زحمات شما هستیم، جهاد شما و این مجاهدت امروز قابل توصیف نیست.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مجاهدت همسران پاسداران گفت: مرحله نخست جهاد شما در نبود پاسداران معنا می‌گیرد؛ یعنی در زمانی که مدیریت صفر تا صد منزل و امورات فرزندان با شما است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) اضافه کرد: مرحله دوم جهاد شما این‌گونه معنا می‌دهد که با وضعیت اقتصادی محدود و معمولی همسران خود ساخته‌اید و می‌سازید، البته مهمترین مرحله جهاد آنجایی معنا می‌گیرد که با حجاب خود در برابر هجمه‌ای از حرف‌های کج‌فهمان، مغرضان و مخالفان انقلاب، حجاب و حیا ایستادگی کرده و مجاهدت می‌کنید.

سردار آتانی در پایان یادآور شد: معتقدیم که حضور شما عزیزان در منزل و رسیدگی به امورات خانواده تکمیل‌کننده جهاد همسرانتان است و گزاف نیست که بگوییم بدون این حضور و همراهی جهاد به صورت کامل انجام نخواهد شد.

کد خبر 740219

دیگر خبرها

  • جهاد پاسداران انقلاب بدون همراهی همسرانشان کامل نمی‌شود
  • خودنمایی زنان در مقابل مردان نامحرم نشانه جاهلیت است
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • تخریب راههای ارتباطی روستای بولان دماوند بر اثر سیل
  • تقویم نجومی امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند