Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:14:00 GMT

تعطیلی ۴ مرکز اسلامی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۱۷۲

تعطیلی ۴ مرکز اسلامی در فرانسه

خبرگزاری فارس: دولت فرانسه امروز چهارشنبه فعالیت چهار مرکز را به دلیل دفاع از جنبش حماس، شاخه نظامی حزب‌الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین تعطیل کرد.

وزیر کشور فرانسه به علاوه این چهار مرکز («مرکز الزهرا»، «فدراسیون شیعیان فرانسه»، «حزب ضدصهیونیسم» و شبکه «ماریان») را به تلاش برای مشروعیت بخشیدن به آنچه «جهاد مسلحانه» خوانده شده، متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های فرانسه نوشته‌اند مقام‌های این کشور معتقدند اعضای این چهار مرکز از سازمان‌هایی مانند حماس، جهاد اسلامی فلسطین و شاخه نظامی حزب‌الله لبنان حمایت می‌کنند.

فرماندار شمال فرانسه مهرماه سال جاری با اتهامات مشابه فرمان تعطیلی مرکز شیعی «الزهرا» (س) واقع در «گراند سنت» شهر «دانکرک» را صادر کرده بود. (جزئیات بیشتر) نزدیکی به ایران، از جمله دیگر دلایل ادعایی پاریس برای تلاش جهت اعمال فشار بر این گروه عنوان شده است.

مرکز اسلامی الزهراء (س) یک نهاد فرهنگی است که شیعیان فرانسوی آن را اداره می‌کنند. این مرکز، مانند اکثر مراکز اسلامی جهان فعالیت‌هایی در زمینه حمایت از مردم فلسطین و علیه اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: دولت فرانسه تعطیلی مرکز اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد قویدل افزود: با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و۵۰ نفر به جزایر استان شامل بوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است.
وی گفت: نام نویسی در این آزمون از روز پنجشنبه۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۸ آغاز شده است و متقاضیان تا پایان روز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.
قویدل افزود: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ مرداد بر روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر، در بندرعباس برگزار می‌شود.

بیشتربخوانید:تفاهم نامه استخدام نیروی کار بومی از سامانه جستجوی شغل
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی می‌توانند برای تصدی شغل آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • انتقاد جهاد اسلامی از سکوت عربی در برابر جنایات اسرائیل
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین
  • عضو جهاد اسلامی: حمله ایران سیاست اسرائیل را برهم زد
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی