Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@21:01:38 GMT

انتقال آب خزر ممکن نیست/در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۱۸۶

انتقال آب خزر ممکن نیست/در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: این پروژه انتقال آب خزر سال‌هاست که مطرح است و تا به امروز عملی نشده و اتفاق نخواهد افتاد چون هم هزینه آن برای کشور بسیار زیاد خواهد بود هم در شرایط کنونی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین نیازآذری بعد از ظهر امروز در آستانه سال نو در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی حوزه اظهار نظر فراوان و آزاد است و همه نمایندگان در چارچوب برنامه عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی افزود: بنده هم علاقه‌مند به علنی شدن رای نمایندگان هستم و با شفافیت آرا موافقم به شرطی که بستر اجتماعی آن مهیا باشد و اعلام آمادگی می‌کنم اگر مجلس در این زمینه رای مثبت دهد و به‌صورت قانون درآید من هم با آن مشکلی ندارم.
   
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به تصمیم نادرست دولت مبنی برانتقال آب دریای خزر به سایر استان‌های مرکزی کشور ادامه داد: این پروژه سال‌هاست که مطرح است و تا به امروز عملی نشده و اتفاق نخواهد افتاد چون هم هزینه آن برای کشور بسیار زیاد خواهد بود هم در شرایط کنونی امکان‌پذیر نیست.
   
این مسئول تصریح کرد: نمایندگان مازندران در این زمینه متحد هستند و اصرار جدی دارند که این کار به هیچ وجه عملیاتی نشود و حتی در ردیف بودجه هم جلوی این کار را گرفته‌اند.
   
نیازآذری گفت: شاید برخی فکر کنند رای دهی برخی به طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی سیاسی باشد اما من این‌طوری فکر نمی‌کنم چون سالهاست نمایندگان و مسئولان به فکر حل مشکلات آب مناطق مرکزی ایران هستند اما تاکید می‌کنم راهش این ینست.
  
نماینده مردم بابل در مجلس اذعان کرد: در مورد یکی از مشکلات مهم که مساله آب شرب است باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که از ابتدای دوره نهم مجلس به‌دنبال حل مشکل با توجه به تخصص خود بودم و خدا را شاکرم که در این دوره هم بزرگترین پروژه آب‌رسانی شمال کشور که تسویه خانه شهرستان بابل است بیش از ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
  
وی افزود: اگر مشکل این تسویه‌خانه برطرف نشود حداقل ۴۰۰لیتر برثانیه آب از دست خواهد رفت و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا حداقل در پایان دوره نمایندگی‌ام این تسویه‌خانه به اتمام برسد و یا مراحل پایانی خود را بگذراند.
  
نیازآذری ادامه داد: شهرستان بابل دومین بهره‌بردار از آب موجود در سد هراز است و بخش عمده‌ای از آن صرف زمین‌های زراعی بخش لاله آباد می‌شود.
   
عضو مجمع نمایندگان مازندران تاکید کرد: ما به بابل یکپارچه می‌اندیشیم و در این مسیر سعی خواهیم کرد ظرفیت‌های همه بخش‌ها را ببینیم و تا به امروز که در قامت نمایندگی مردم شریف بابل هستم سعی برآن داشتم تا توسعه متوازن را در کل شهرستان پیگیری کنم.
   
این مسئول یادآور شد: صنعت گردشگری و توریسم یکی از شاخصه‌های اصلی در مازندران و شهرستان بابل است که از سرمایه گذارانی که در این راه قدم بردارند و بابل را مقصد آورده خود قرار دهند حمایت خواهیم کرد، در این راستا توجه ویژه ما به بوم گردی است.
  
وی در بخش دیگری از پاسخگویی به سوالات در مورد انتخابات استانی اذعان کرد: من به انتخابات استانی رای مثبت دادم و معتقدم مواهب آن بیشتر از مشکلات آن است البته هنوز سیر تکمیلی آن انجام نشده و باید منتظر ماند تا نتیجه نهایی این طرح مشخص گردد.
  
نیازآذری با اشاره به مشکلات اخیر پیش امده در حوزه مدیریت آموزش و پرورش بابل گفت: بنده سعی می‌کنم خیلی در عزل و نصب‌ها دخالت نکنم و همیشه به دنبال مدیران شایسته و بومی در همان حوزه مدیریتی مشخص بوده و هستم.
   
نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: من هم معتقدم این اتفاق شایسته مردم و فرهنگیان شهرستان بابل نبود که مدیر شهرستانی را وقتی مدیرکل معرفی میکند در کمتر از یک روز مسئولیت داده شده پس گرفته شود و این رویه غلط را به وزیر مربوطه هم متذکر شدم.
  
این مسئول خاطرنشان کرد: نباید با حیثیت افراد این‌گونه بازی شود، اخلاقا درست نبود که حتی رئیس قبلی چندماه قبل از بازنشستگی‌اش برکنار شود و من به صراحت اعلام کرده بودم که بگذارید این مدیر بازنشسته شود و سپس روال منطقی جابجایی محقق شود.
  
وی در پایان گفت: یکی از آرزوهای من اتصال راه آهن به شهرستان بابل است که می تواند در توسعه اقتصادی و رشد منطقه اثرات بسیار مثبتی داشته باشد که تا پایان دوره مسئولیتم همچنان به دنبال تحقق آن خواهم بود.
  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است