Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:58:48 GMT

مصطفی نورمفیدی: فعالیت اقتصادی ندارم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۱۸۸

مصطفی نورمفیدی: فعالیت اقتصادی ندارم

سید مصطفی نورمفیدی فرزند نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان پیرامون برخی شایعات منتشره در فضای مجازی یادداشتی نوشته که پایگاه خبری گلستان ما آن را به این شرح بازتاب داد:
به نام او که احکم الحاکمین است
اینجانب با آنکه خود را کوچک تر از آن می دانم که هدف حملات رسانه ای معدود افرادی قرار گیرم که با اغراضی خاص بی محابا از مرزهای شرع و اخلاق عبور می کنند، اما برای روشن شدن ذهن انسانهای منصف و با ایمان به استحضار مردم عزیز می رساند که طی 28 سال عمر کاری خویش هیچگاه فعالیت اقتصادی شخصی نداشته و سهامدار و مالک هیچ شرکتی نبوده و اساسا شریک تجاری ندارم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلکه صرفا به نمایندگی برخی موسسات دینی، فرهنگی و خیریه که مخارج خود را از طریق فعالیت های اقتصادی سالم، مولد و قانونی تامین می کنند در شرکت های وابسته به همراه جمعی حضور سیاستگزارنه و نظارتی دارم.
بدیهی است ماندگاری اینگونه موسسات نیازمند تامین مالی بوده و از دیر باز روش بزرگان و خیرین همینگونه بوده است. چنانچه در جهان پیشرفته کنونی نیز یکی از مهمترین راه های حفظ و تداوم خدمات عمومی ، فرهنگی و دینی همین راه است.
بر همین اساس عالم پارسا و اندیشمند حضرت آیت الله نورمفیدی پس از تاسیس این موسسات اقدام به ایجاد مجموعه اقتصادی به نام این مراکز نموده که منافع آن صرف اهداف مذکور در اساسنامه آنها می شود و آثار چشمگیر خدمات این مجموعه در منطقه گواه روشنی بر این مدعاست. تاکید می کنم هیچ یک از این مراکز نه متعلق به شخص ایشان است و نه فرزندان ایشان.
آنچه مهم است این است که از همان ابتدا معظم له ضمن توصیه و سفارش اکید به ایجاد اشتغال، بر رعایت موازین قانونی و شرعی اصرار داشته و دارند.
ایشان همواره در برابر فساد به اشکال مختلف آن قاطعانه موضع گرفته و در این راستا فرقی بین نزدیکان و اطرافیان و دیگران قائل نبوده و نیستند.
ما نیز همه توان خویش را مصروف این سیاست اصولی نموده و هیچگاه به خود جرات نداده ایم از آن تخطی کنیم.
همچنین یاد آور می شوم نقد و ارائه راهکارهای مناسب برای مبارزه با فساد بدون تهمت و افترا، حق و وظیفه عموم مردم بویژه رسانه ها می باشد ولی تخریب و توهین و نشر اکاذیب جرم بوده و علاوه بر ایجاد احساس نامیدی در مردم موجب سوء استفاده افراد معاند و مخالفان نظام می شود.
در پایان ضمن اینکه حق طرح شکایت از اتهام زنندگان را در مراجع قانونی برای خود محفوظ می دانم از مراجع ذیصلاح در خواست می کنم در این شرایط حساس نسبت به این نوع رفتارها حساسیت لازم را داشته باشند.
3014/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اخلاق جهان فضای مجازی نماینده ولی فقیه آیت الله نورمفیدی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود

 نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد تاکید کرد : نماز جمعه به هیچ عنوان نباید وارد فضای پایین دستی ، جناحی و گروهی شود و باید فضای عمومی و محتوایی نماز جمعه به گونه ای باشد که همه سلایق سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نماز جمعه شوند.

او گفت : مسجد نقش محوری در هدایت جامعه دارد و باید شایسته ترین طلبه ها که در این زمینه آموزش دیده اند ، برای امام جماعت مساجد تعیین شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان مهمترین امتیازات گلستان را همزیستی مسالمت آمیز و وحدت و همدلی شیعه و سنی در آن بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • نمایشگاه کتاب تهران محل رونق اقتصادی نشر است
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود
  • اصلاح الگوی کشت تکلیف قانونی وزرات جهاد کشاورزی