Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@09:22:12 GMT

خسارات سیل در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۲۱۰

خسارات سیل در سوادکوه

جاری شدن سیل در شهرستان سوادکوه خساراتی را به بار آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،در ادامه تصاویری از خسارات ناشی از سیل در شهرستان سوادکوه را مشاهده می‌کنید.

  خسارات ناشی از سیل در سوادکوه

  انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر

 مهدی شهنواز ی بیان کرد: باهدف بهبود تردد در عبور و مرور شهروندان ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر خاش و نیز کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آب‌گرفتگی معابر کار زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و نیز احداث بندهای خاکی و پاک‌سازی مسیر کانال‌های هدایت آب‌های سطحی از روزهای گذشته در سطح شهر به طور جد در حال اجرا است.

شهردار خاش تصریح کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان اکیپ ستاد مدیریت بحران تشکیل و هم اینک ماشین‌آلات و نیروهای این ارگان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی عنوان کرد: بسیاری از اکیپ‌های شهرداری خاش در حال بازگشایی معابر و پاک‌سازی مسیرهای سیلاب هستند.

شهنوازی گفت: متأسفانه شماری از نیروهای شرکت راه‌آهن زیرمجموعه قرارگاه خاتم سپاه گرفتار سیلاب ناگهانی در رودخانه مرنتاک حوزه ایرندگان خاش شدند که جنازه سه نفر یافت و جنازه فرد همراه آن‌ها تاکنون پیدا نشده است.

وی در پایان گفت: از شهروندان انتظار می‌رود از نزدیکی در حاشیه رودخانه‌های مهران و پنج‌انگشت به‌ویژه رودخانه مهران اجتناب کنند؛ زیرا این رودخانه از مسیرهای بالادستی حوزه آبریز تفتان و ارتفاعات بالاتر از پلیس‌راه سرچشمه می‌گیرد و اگر در شهر خاش بارش نباشد و در آن نقاط بارندگی صورت گیرد یقیناً این رودخانه طغیان کرده و خطراتی را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه