Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مجرد در گفتگو با خبرنگار مهر نوروز امسال صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با تولیدات متنوع نوروز امسال مهمان خانه هم استانی‌ها می‌شود افزود: برنامه یاز نغمه سی، یاز گلیر، ائویمیز و سریال طنز ترش و شیرین از بخش سیما از جمله برنامه‌های جذابی است که برای هم استانی‌ها تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: بخش صدای صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نوروز ۹۸ را با ویژه برنامه تحویل سال با عنوان "باهارا سلام" (سلام به بهار)،"گلدی باهار" (بهار آمد) به تهبه کنندگی محمدعلی عبدالی و "یاز نفسی" (نفس بهار) به تهیه کنندگی زینب اسمی در خدمت شنوندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجرد برنامه نوروز نغمه لری با موضوع گردشگری را از دیگر برنامه‌ها معرفی کرد و افزود: معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان، ارتباط زنده با سایر مراکز صداوسیما و گزارش‌های متنوع از مسافران و مهمانان نوروز در سراسر استان از آیتم‌های سایر برنامه‌های صدای مرکز آذربایجان غربی در ایام نوروز ۹۸ خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز با برنامه‌های شاد و متنوع، میهمان خانه‌های گرم و صمیمی مردم استان در ایام نوروز ۹۸ خواهد بود.

وی ادامه داد: سیمای مرکز آذربایجان غربی نوروز ۹۸ را با "یازگلیر" (بهار می‌آید)،ائویمیز، سلام اوشاقلار، سریال طنز تازه تولید شده "تورشا شیرین"، برنامه "شاد یاشا" با رویکرد طنزنمایشی و بیزیم ائللر با رویکرد فولکلور، مستندهای معرفی استان، نغمه عاشقی و دیدار در مراکان و نیز مستندهای فلامینگو ها و در مسیر زاب از آنتن سیمای استانی پخش به استقبال سال جدید می‌رود.

کد خبر 4572852

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان افزود: این اقدامات فرهنگی و هنری، با رویکرد جریان سازی فرهنگی و هنری با مشارکت جوانان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این تولیدات انجام شده است، ادامه داد: تاکنون ۳۰ فیلم مستند، ۱۱۰ اثر موسیقی فاخر و ۲۰ گروه سرود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای استان تهیه و تولید شده است.
رئیس کمیته فرهنگی و هنری دومین کنگره ملی شهدای استان اضافه کرد: بخشی از نیاز‌های فرهنگی استان در این تولیدات تامین شده که می‌تواند در جریان سازی محتوایی تاثیر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی اش!