Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@07:39:54 GMT

حضور یک میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر در باغبادران

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۳۰۱

حضور یک میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر در باغبادران

لنجان-شهردار باغبادران گفت: شهر باغبادران دارای ۱۲ هزار نفر جمعیت بوده، اما به دلیل گردشگرپذیر بودن این شهر در ایام مختلف سال شهرداری باید چندین برابر جمعیت شهری به گردشگران و مسافران خدمات ارایه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، اردشیر محمدی در آیین افتتاح ایستگاه راهنما و اطلاع رسانی مسافران نوروزی شهرداری باغبادارن اظهار کرد: همه ساله در ایام مختلف سال از جمله ایام نورزو شاهد ورود مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور به بهشت ایران زمین، باغبادران هستیم از این رو تلاش شده با برنامه ریزی شاهد ارایه خدمات شایسته به شهروندان و همچنین مسافران و گردشگران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهر باغبادران را نماد گردشگری ایران دانست و افزود: هشت کیلومتر از ساحل زیبای زاینده‌رود از دل شهر باغبادران عبور می کند که این مهم به شهر باغبادران زیبایی دوچندان بخشیده بر همین اساس باغبادران در نوروز ۹۷ پذیرای بیش از ۶۸ هزار نفر مسافر بود و مدیریت شهری تمام تلاش خود را بکار گرفت تا بتواند میزبان خوبی برای مسافران باشد و به آنها خدمات ارایه کند.

شهردار باغبادران مردم این شهر را بسیار میهمان نواز دانست و تصریح کرد: شهر باغبادران دارای ۱۲ هزار نفر جمعیت بوده، اما به دلیل گردشگرپذیر بودن این شهر در ایام مختلف سال شهرداری باید چندین برابر جمعیت شهری به گردشگران و مسافران خدمات ارایه کند چراکه طبق آمار در سال ۹۷ یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر وارد این شهر ساحلی شده اند از این رو نیاز است مسئولان استان و شهرستان نگاه ویژه‌ای به این شهر داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتظارات و مطالبات از شهرداری‌ ها در آستانه نوروز با توجه به کارکرد متنوع و گسترده این مجموعه، به چندین برابر دوره های عادی می رسد، عنوان کرد: نبود حضور برخی ادارات و نهادها در حوزه گردشگری باغبادران نکته قابل توجه و تعجب برانگیز است و متاسفانه مدیریت شهری و مردم به تنهایی محور این حوزه مهم قرار دارند و نیاز است در این خصوص تدابیر لازم اتخاذ شود تا شاهد توسعه صنعت سبز گردشگری با تامین زیرساخت های لازم در باغبادران باشیم.

محمدی گفت: شهرداری باغبادران برای استقبال شایسته از بهار و مسافران نوروزی و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان تلاش فراوانی را انجام داده است و با فضاسازی‌های زیبا، ارتقای سیمای بصری شهر، گلکاری‌های گسترده و متنوع، افزایش خدمات ایمنی و آتش‌نشانی و همچنین افزایش سطح خدمات عمومی شهری تلاش کرده تا در خدمت گردشگران و عموم شهروندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام نوروز در بخش‌های مختلف ترافیک، حمل و نقل درون و برون شهری، ایمنی و امنیت مسافران و ... با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس، اصناف، حمل و نقل جاده‌ای، شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای ستاد هماهنگی تسهیلات نوروزی شهر باغبادران خدمات لازم ارایه خواهد شد تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافران باشیم.

محمدی اضافه کرد: هماهنگی لازم با مساجد شهر برای برپایی اقامه نماز جماعت با حضور میهمانان و مسافران نوروزی انجام گرفته، همچنین اصلاح هندسی معابر و میادین، ایمن سازی راه‌ها، حذف نقاط حادثه خیز و نصب علایم هشدار دهنده و راهنمایی و رانندگی نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای ارتقاء سلامت سفر در باغبادران انجام شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گردشگری لنجان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جلالی صبح چهارشنبه در ضمن مراسم اختتامیه ۲۴ مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: اختتامیه ۲۴ مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان بهانه‌ای است که از زحمات کارکنان، امدادگران و جوانان در ایام نوروز قدردانی شود.

وی ضمن تبریک ویژه به مناسبت پیروزی سبزپوشان افتخار آفرین، اذعان کرد: سرخ پوشان در ۸ سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام بودند و اعلام می‌کنیم کج فکران، ساده لوحان و هرکسی که دست پلید خود را به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران دراز کند، در کنار سبزپوشان هستیم و تا ابد در کنارشان خدمتگزاری خواهیم کرد.

جلالی با اشاره به زحمات دلسوزانه و صبورانه مجموعه هلال احمر افزود: زندگی تلخی، شیرینی، زیبایی و سختی‌های خود را دارد و خوشبحال مجموعه هلال احمر که در همه ایام کنار هموطنان بودند.

وی اضافه کرد: هلال احمر در مناسبت‌های مختلف حضوری مؤثر و پررنگی داشته، بویژه در ایام کرونا که با سختکوشی و در لحظات سخت و دلهره‌آور در مبادی شهرها در کنار بسیج و دانشگاه علوم پزشکی همکاران و اعضای هلال احمر پای کار بوده و غربالگری، واکسیناسیون و اقدامات مؤثری انجام داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳، در سراسر استان، قریب به ۷۰ هزار نفر از مهمانان در کردستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند و با حضور جوانان در پست‌های ثابت در مبادی ورودی شهرها و اکیپ‌های سیار در مکان‌های شلوغ و پرتردد، خدمات خوبی ارائه شد.

جلالی یادآور شد: پویش بهرفت و خیمه نماز که از ابتکارات هلال احمر بوده، فضای دوستدار کودک که مورد توجه عموم مردم، ادارات و سازمان‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه، بحث امداد نوروزی یکی از شاخص‌های اصلی هلال احمر در ایام عید است افزود: در نوروز، ۳۵ پایگاه ثابت، سیار و پشتیبان و ۱۷۵ نفر روز نجاتگر، خدمات بسیار شایسته‌ ای به مسافران ارائه دادند و مجموعه هلال احمر در ایام عید دور از خانواده در خدمت مسافرین نوروزی بودند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

کد خبر 6080890

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • ناهم‌خوانی آمارهای گردشگری سلامت/ امارات و ترکیه رقبایی که همچنان می‌تازند
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • رشد 48 درصدی راه آهن در جابه جایی مسافران حومه ای
  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید