Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@14:10:59 GMT

تکذیب یک ادعا از سوی دادسرای ویژه روحانیت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۳۳۹

تکذیب یک ادعا از سوی دادسرای ویژه روحانیت

به گزارش جهان نيوز، یک منبع آگاه در دادسرای ویژه روحانیت قم با تکذیب ادعا‌های گزاف انتسابی به این مرجع قضایی در فضای مجازی توسط عوامل حلقه منحرف وابسته به یک مدعی استاد اخلاق و عرفان، تصریح کرد: بدیهی است تنظیم کنندگان و انتشاردهندگان این ادعا‌های کذب قابل تعقیب کیفری هستند.
  گفتنی است؛ عوامل مجازی این حلقه منحرف طی روز گذشته با ادبیاتی مشابه رسانه‌های ضدانقلاب به دادگاه ویژه روحانیت هجمه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: باشگاه خبرگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیبایی شهرک اکباتان را از این زاویه ببینید/ عکس

این شهرک ۵٫۹۴ کیلومتر مربع وسعت و ۴۴٬۹۸۱ تن جمعیت دارد. اگرچه جمعیت آن در منابعی بیشتر اعلام شده‌ است. این شهرک از شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری می‌رسد.

رحمان گلزار شبستری فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ساخت شهرک اکباتان را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد. گفته می‌شود این شهرک در برابر زمین‌لرزه تا ۹ ریشتر مقاوم است اما این ادعا منتقدینی هم دارد ، فضای سبز بسیار گسترده، نورگیری کافی سازه، شوتینگ، رایزرهایی اختصاصی، پله‌های ویژهٔ فرار از دیگر ویژگی‌های اکباتان است. همچنین ادعا می‌شود که عمر این شهرک نزدیک ۳۰۰ سال برآورد گشته است.

عکسی زیر که عکاس آن سعید قاضی نام دارد، نمای این شهرک از بالا را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888514

دیگر خبرها

  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • (تصویر) زیبایی شهرک اکباتان را از این زاویه ببینید
  • زیبایی شهرک اکباتان را از این زاویه ببینید/ عکس
  • بررسی یک گروه تاثیرگذار بر بورس ایران
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی احساسات و روان مردم توسط دو سلبریتی!
  • عکس| ژست عجیب منوچهر هادی در مقابل یکتا ناصر در دادسرای جنایی