Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از ­وزارت راه و شهرسازی؛ ­­ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای از احتمال اختلال در رفت‌وآمد در برخی مسیر‌های کشور در روز پنجشنبه به دلیل مداخلات جوی خبر داد.

در این اطلاعیه ­آمده است:­ پیرو اطلاعیه شماره ۱۲۶ سه شنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۸ به اطلاع می‌رساند با ادامه فعالیت سامانه بارشی در روز پنجشنبه دراستان‌های گلستان، شرق مازندران و از بعدازظهر در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به سبب بارش باران شدید، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و درمناطق سردسیر، ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش برف و مه آلودگی، اختلال در آمدورفت این مناطق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کاهش دما در صبح روز جمعه در جاده‌های کوهستانی البرز و در استان‌های مازندران، سمنان و گلستان یخبندان رخ می‌دهد. این شرایط در مناطق سردسیر و جاده‌های کوهستانی استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در روز جمعه و صبح شنبه پیش بینی می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: از این رو به سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی به سبب بارش برف، یخبندان، لغزندگی، مه گرفتگی و اختلال در تردد جاده‌ای بویژه گردنه‌های کوهستانی این مناطق به عمل آید و به مسافرین محترم توصیه می‌شود با تجهیزات ایمنی کامل سفر کنند و از اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده جیرفت به بلوک بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان بعدازظهر چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با فروکش کردن طغیان رودخانه جاده جیرفت به بلوک در محدوده روستای کریم آباد بازگشایی شد.

بر اساس این اطلاعیه مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6081168

دیگر خبرها

  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • مه رقیق صبحگاهی در سواحل و جزایر هرمزگان، ۳۱ فروردین
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آغاز سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان غربی
  • جاده جیرفت به بلوک بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد