Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"11نیوز"؛ صعود نساجی به لیگ برتر هیجان خاصی به فضای فوتبال ایران بخشید. ببرهای مازندران(لقب نساجی) در روز آخر لیگ یک با برتری 6-0 مقابل راه آهن موفق شدند جواز صعود به لیگ برتر را پس از 24 سال کسب کنند. در این بین فرهاد مجیدی ستاره و کاپیتان اسبق استقلال در اینستاگرام خود از نساجی قائمشهر حمایت و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی قادیکلایی اصالتا قائمشهری است و پدر او از اهالی روستای قادیکلای بزرگ قائمشهر است. او دو سال پیش در برنامه 90 مهمان عادل فردوسی پور بود و اصالت خود را اشتباها ساروی نام برد اما به نظر می رسد او در دو سال گذشته و به واسطه حضور فرزاد مجیدی در نساجی، بیشتر با شهر پدری خود یعنی قائمشهر آشنا شده است. شماره هفت استقلال آن شب و در برنامه 90 در تلاش بود تا بیشتر مقابل عادل فردوسی پور قرار بگیرد و به هواداران استقلال، علاقه اش به این تیم را نشان دهد. اما مجیدی روز گذشته در مصاحبه ای که داشت از نساجی به عنوان دوم خود نام برد و گفت همیشه از این تیم حمایت خواهد کرد. پس از حضور علی امیری به عنوان مدیرعامل نساجی، فرزاد مجیدی را به سرپرستی این تیم انتخاب کرد و او هم مثل دوران حضورش در استقلال، موفق شد عملکرد خوبی به عنوان  سرپرست داشته باشد. مجیدی به همراه کادر مدیریتی و فنی باشگاه توانستند به حسرت 24 ساله قرمزهای قائمشهری پایان دهند و نساجی را لیگ برتری کنند. 
حضور تیم با سابقه و پر طرفدار نساجی می تواند لیگ هجدهم را جذاب تر کند. نساجی چی ها که سومین تیم باسابقه فوتبال ایارن هستند، 24 سال در حسرت حضور در لیگ برتر بودند و شور و نشاط سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر جان دوباره ای به لیگ برتر و البته ورزش مازندران خواهد داد. مازندران پس از شموشک نوشهر در لیگ برتر دیگر نماینده نداشت. خطه ای که در حال حاضر یکی از پر استعدادترین استان های فوتبالیست پرور ایران محسوب می شود. این روزها بی صبرانه منتظریم تا لیگ هجدهم شروع شود و سوت آغاز لیگ برتر در قائمشهر زده شود. برچسب ها: نساجی قائمشهر ، فرهاد مجیدی ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

کلیدواژه: نساجی قائمشهر فرهاد مجیدی 11نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس اخباری که از روز گذشته مطرح شده بود فرهاد مجیدی یکی از گزینه های تراکتور برای جانشینی پاکو خمز بوده است و قرار بود امروز این مذاکرات جدی شود.

به نقل از اطلاعات در همین زمینه برخی منابع خبر داده اند که مجیدی امروز (چهارشنبه) به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است و گفته است که در ایران فقط برای استقلال سرمربی گری خواهد کرد.

البته مدیران تراکتور نه مذاکره با مجیدی را تائید کرده اند و نه خبر پاسخ منفی وی را.

از یحیی گل محمدی به عنوان دیگر گزینه تبریزی ها نام برده می شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896335

دیگر خبرها

  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ
  • آسمان قائمشهر دوباره قرمز شد (عکس)
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد