Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@21:04:03 GMT

کشته شدن 6 نیروی امنیتی پاکستان در ایالت بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۵۳۶

کشته شدن 6 نیروی امنیتی پاکستان در ایالت بلوچستان

مهاجمان ناشناس با حمله به یک پُست ایست بازرسی در ایالت بلوچستان، ۶ نفر از نیروهای امنیتی پاکستان را به رگبار بسته و از محل متواری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دان، مهاجمان ناشناس امروز چهارشنبه با حمله به یک پُست ایست بازرسی در شهر «زیارت» (Ziarat) واقع در ایالت بلوچستان همه ۶ نفر از نیروهای امنیتی پاکستان مستقر در آنجا را کشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قدیر بخش پیرکانی» (Qadir Bakhsh Pirkani) معاون شهربانی شهر زیارت در این باره اعلام کرد: تروریست‌ها نیروهای امنیتی مستقر در ایست بازرسی را به رگبار بستند.

وی در ادامه افزود: مهاجمان پس از ارتکاب جنایت از محل حادثه متواری شدند و تیم‌های امدادی نیز با حضور در محل، اجساد قربانیان را به مرکز پزشک قانونی منتقل کردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مشاور امنیت ملی عراق در دیدارشان در روسیه بر سر روند اجرای توافقنامه امنیتی دو کشور توافق کردند.   به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر دیروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.   در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافق امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.   الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.   مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.   احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا

دیگر خبرها

  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان