Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علیرضا رفیعی پور به واردات بیش از ۱۸۰ هزار تن گوشت قرمز منجمد به کشور اشاره و بر نظارت کامل بازرسان بر گوشت‌های وارداتی تاکید کرد و گفت: مردم دغدغه‌ای برای مصرف این محصولات نداشته باشند.

وی افزود: امسال بیش از ۳۰۰ هزار تن ثبت سفارش گوشت قرمز منجمد داشتیم.

رفیعی پور گفت: در ایام نوروز بیش از ۲۶۰ گروه به شکل روزانه بر مراکز عرضه سراسر کشور نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: طرح نظارت بر مراکز عرضه و توزیع اقلام غذایی از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی از پیش بینی بیش از دو میلیون بازدید از مراکز عرضه و تولید در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: مردم می‌توانند با اطمینان کامل از محصولاتی که برچسب تاییدیه دامپزشکی کشور را دارند و در مراکز مجاز عرضه می‌شوند استفاده کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گوشت قرمز واردات بازرسان مراکز عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: با توجه به فعالیت ۶ مرکز فروش تجهیزات و غذای حیوانات خانگی در این شهرستان، نظارت مستمر بر فعالیت مراکز فوق درچارچوب وظایف و تعهدات این شبکه است.

دکتر سید ابوالحسن سیدین افزود: در بازرسی‌های انجام شده مجوزفعالیت اتحادیه،دارو‌های دامپزشکی یا انسانی ، فروش اقلام فاقد مجوز و تاریخ منقضی، اقدامات درمانی در محل فروشگاه و تداخل عمل با قوانین و دستورالعمل‌های دامپزشکی بررسی شد.

او گفت:در این بازدید که بصورت سرزده انجام شد تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها به متصدیان این فروشگاه‌ها داده شد.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • بیش از ۲۸ تن لاشه غیربهداشتی دام و طیور در کرمانشاه ضبط و معدوم شد
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در بروجرد
  • ۱۶۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در مازندران معدوم شد
  • معدوم‌سازی ۱۶۰ هزار کیلو از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • نظارت بر تولید ۱۲ هزار تن گوشت سالم و بهداشتی و اجرای بیش از ۶ هزار بازدید نظارتی
  • بازرسی ویژه رمضان و نوروز در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی ایلام
  • تعطیلی ۶ واحد عرضه فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در لاهیجان