Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال حسین پور مسئول فوریت‌های پزشکی مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: امروز ۲۹ اسفند ماه در یک تماس تلفنی از تصادف ۲ خودروی پراید وتریلی در مسیر مهاباد-ارومیه کمربندی میاندوآب خبر دادند.
وی افزود: این تصادف ۶ مصدوم بر جای گذاشت که ۲ نفر مصدوم توسط اکیپ هلال احمر سه راهی دارلک شهرستان مهاباد و ۴ نفر توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی مهاباد انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همشهریان میتوانند در صورت وقوع حوادث با سامانه ۱۱۵ اورژانس بیمارستان تماس بگیرند.

انتهای پیام/ه

تصادف رانندگی در جاده مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد

داریوش تقی لو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد گفت: بر این اساس میزان کل تماس ها و منجر به اعزام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن به ترتیب یک و چهار درصد افزایش نشان می دهد.

وی مجموع ماموریت های شهری و جاده ای استان را طی سال گذشته ۶۴ هزار و ۲۲۳ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۰ هزار و ۲۹۷ ماموریت شهری و ۲۳ هزار و ۹۲۶ تماس جاده ای بود که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲ و پنج درصد افزایش دارد.

این مسوول ادامه داد: در مدت یاد شده آمار ماموریت های ترافیکی شهری استان ۲۷ هزار و ۸۴۲ مورد با هفت هزار و ۸۳۰ مصدوم و ماموریت های غیرترافیکی شهری نیز ۱۲ هزار و ۴۵۵ مورد با ۲۹ هزار و ۳۴۷ مصدوم بوده است.

به گفته رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: ماموریت های ترافیکی جاده ای استان ۱۴ هزار و ۴۸۶ مورد با هشت هزار و ۵۳۶ مصدوم و ماموریت های غیرترافیکی جاده ای نیز ۹ هزار و ۴۴۰ مورد با ۱۵ هزار و ۳۱۲ مصدوم بوده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سراسر استان است.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده ای استان به طور میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت