Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:06:47 GMT

فرودگاه گرگان رکورد بارندگی در آسیا را شکست

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۶۲۹

فرودگاه گرگان رکورد بارندگی در آسیا را شکست

گرگان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان گلستان با یادآوری استمرار بارندگی در این خطه شمالی گفت که ثبت 156.1 میلی متر باران در ایستگاه فرودگاه گرگان بالاترین میزان بارش در فرودگاه های قاره آسیا طی دو روز گذشته محسوب می شود.

نوربخش داداشی امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: طی همین مدت بیشترین میزان بارندگی استان گلستان در ایستگاه باران سنجی سیمین شهر از توابع شهرستان ساحلی گُمیشان به میزان 287 میلیمتر ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین بارندگی در ایستگاه باران سنجی 'قلعه قره جلر' گُمیشان 240 و در شهر گمیشان 225 میلیمتر گزارش شد.
وی اضافه کرد: بارندگی در سایر نقاط گلستان شامل مینودشت 219، کلاله 217، گالیکش 182، بندرترکمن 176.6 و پارک ملی گلستان 165 میلی متر بوده است.
وی بارندگی در شهرستان آزادشهر را 156، گنبد کاووس 137.3، بندرگز 117، کردکوی 113.9، علی آباد 110، مراوه تپه 103 و اینچه برون 79.3 میلیمتر اعلام و اضافه کرد: طی 48 ساعت گذشته 120 سانتیمتر برف در ارتفاعات درازنو از توابع شهرستان کردکوی واقع در غرب گلستان ثبت شد.
مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: سامانه سرد بارشی توام با تند باد باعث کولاک شدید در برخی محورهای کوهستانی استان شده است ضمن اینکه سرعت وزش باد در برخی مناطق شهری به 108 کیلومتر برساعت رسید.
داداشی اضافه کرد: شرکت آب منطقه ای استان با تنظیم به موقع و رها سازی آب سد گلستان توانست از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کند.
به گزارش ایرنا بارندگی های اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان بر جای گذاشت ضمن اینکه جان دو کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.
6204/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي باران گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

نعمت الله حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در بندرگز متوقف شد.

او گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابجایی به گرگان هستند.

قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت:با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • ایوانکی رکورد دار بارندگی در استان سمنان