Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از شبکه اسرائیلی «i24»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه امریکا پس از دیدار در قدس اشغالی، کنفرانس مطبوعاتی مشترک برگزار کردند.

 

نتانیاهو در این نشست خبری با تأکید بر اینکه اسرائیل و امریکا بهترین دوستان برای یکدیگر در سطح جهان هستند، اظهار داشت: «از امریکا به‌خاطر حمایت‌های دائمی و دلگرم کننده از ما در مقابل تهدیدهای ایران، سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

وی افزود: «ایران با تسلیحات خطرناکی وارد سوریه شده و قصد دارد حضور خود را تثبیت کند، ولی ما بدون هیچ ملاحظه‌ای علیه این نقشه اقدام خواهیم کرد و از پشتیبانی واشنگتن نیز برخورداریم.»

 

وزیر خارجه امریکا نیز در این کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به اینکه "اسرائیل در قلب من جای دارد" اضافه کرد: ما علاوه بر حمایت‌های دیپلماتیک، هرسال حدود 4 میلیارد دلار به تل‌اویو کمک مالی می‌کنیم.

پامپئو در ادامه گفت: با نتانیاهو بر سر لزوم مقابله با «ایران، روسیه و چین» مذاکره کردیم و در منطقه، همکاری خوبی خواهیم داشت.

 

گفتنی است با وجود لفاظی‌های مکرر مقامات صهیونیست و سیاستمداران تندرو امریکایی، سوریه بر ادامه حضور مستشاران ایرانی در خاک خود اصرار داشته و ایران نیز بر تداوم کمک به جبهه مقاومت در نبرد علیه تروریسم و تجاوزگری تأکید نموده است.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پامپئو اسرائیل نتانیاهو قدس سوریه ایران امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن: نتانیاهو در تقابل با ایران می‌خواهد حواس‌ها از غزه پرت شود

وزیر خارجه اردن تأکید کرده است که بنیامین نتانیاهو برای دور کردن توجهات جامعه جهانی از جنگ غزه، به دنبال بهره‌گیری از تقابل با ایران است.

به گزارش فارس، وزیر خارجه اردن تأکید کرده است که بنیامین نتانیاهو برای دور کردن توجهات جامعه جهانی از جنگ غزه، به دنبال بهره‌گیری از تقابل با ایران است. وزیر امور خارجه اردن ایمن الصفدی امروز (دوشنبه) در گفتگو با شبکه آمریکایی «سی ان ان» تصریح کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو از تقابل با جمهوری اسلامی برای دور کردن توجهات از جنگ غزه سوء‌استفاده می‌کند.

وی در این خصوص گفت «نخست‌وزیر اسرائیل همواره می‌خواسته به نوعی رویارویی با ایران تکیه کند و در حال حاضر که فشار بین‌المللی به اسرائیل برای توقف حمله به غزه ادامه دارد، فکر می‌کنیم، راه‌اندازی جنگ با ایران، چیزی است که او (نتانیاهو) گمان می‌کند این فشار‌ها را کمرنگ می‌کند و می‌تواند توجهات را از غزه برگرداند».

الصفدی سپس تأکید کرد که «موضوع در حال حاضر غزه وکرانه باختری است و تا زمانیکه ما این قضیه را حل نکردیم، تمرکز همچنان باید بر روی این موضوع باشد».

الصفدی در خصوص رهگیری برخی موشک‌ها و پهپاد‌های ایران که در اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی استفاده شده بود، توضیح داد «ما در مسیر آتش قرار داریم و هر موشک یا پرتابه‌ای که ممکن بود در اردن سقوط کند، میتوانست به اردن خسارت وارد آورد و بنابراین ما باید کاری می‌کردیم. ما صرفنظر از این‌که این پهپاد‌ها از چه جایی آمده بودند، این کار را انجام دادیم». وزیر امور خارجه اردن ایمن الصفدی امروز (دوشنبه) در گفتگو با شبکه آمریکایی «سی ان ان» تصریح کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو از تقابل با جمهوری اسلامی برای دور کردن توجهات از جنگ غزه سوء‌استفاده می‌کند.

وی در این خصوص گفت «نخست‌وزیر اسرائیل همواره می‌خواسته به نوعی رویارویی با ایران تکیه کند و در حال حاضر که فشار بین‌المللی به اسرائیل برای توقف حمله به غزه ادامه دارد، فکر می‌کنیم، راه‌اندازی جنگ با ایران، چیزی است که او (نتانیاهو) گمان می‌کند این فشار‌ها را کمرنگ می‌کند و می‌تواند توجهات را از غزه برگرداند».

الصفدی سپس تأکید کرد که «موضوع در حال حاضر غزه وکرانه باختری است و تا زمانیکه ما این قضیه را حل نکردیم، تمرکز همچنان باید بر روی این موضوع باشد».

الصفدی در خصوص رهگیری برخی موشک‌ها و پهپاد‌های ایران که در اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی استفاده شده بود، توضیح داد «ما در مسیر آتش قرار داریم و هر موشک یا پرتابه‌ای که ممکن بود در اردن سقوط کند، میتوانست به اردن خسارت وارد آورد و بنابراین ما باید کاری می‌کردیم. ما صرفنظر از این‌که این پهپاد‌ها از چه جایی آمده بودند، این کار را انجام دادیم».

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • وزیر کشور: نتانیاهو با دم شیر بازی کرد
  • فارن پالیسی: بنیامین نتانیاهو از جنگ تغذیه می کند / آیا همه کشتار و قحطی در غزه را فراموش کردند؟/ اسرائیل به ترور بی هزینه مقام های نظامی ایران عادت کرده بود/ اسرائیل بدون هماهنگی با امریکا به ایران حمله نمی کند
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • پیام مهمی که ایران مخابره کرد!
  • برخی اسم هر نوع مذاکره‌ای را دیپلماسی التماسی گذاشته‌اند
  • الجزیره: ایران توانست اسرائیل را در معضل راهبردی قرار دهد
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت
  • اردن: نتانیاهو در تقابل با ایران می‌خواهد حواس‌ها از غزه پرت شود