Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تردد خودروها در محور تهران- مشهد در محدوده استان سمنان پرحجم و سنگین است.

سرهنگ تقی کبیری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ترافیک در محورهای استان سمنان همچون مسیرهای منتهی به استان مازندران نیز پرحجم و سنگین است.
وی بیان کرد: حجم تردد خودروها در خروجی شرقی استان سمنان در شاهرود و میامی نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کبیری تصریح کرد: محور مواصلاتی شهمیرزاد به کیاسر که به علت ریزش بهمن ظهر امروز مسدود شده بود، بازگشایی شد.
وی یادآور شد: گردنه خوش ییلاق به علت رانش کوه در محدوده استان گلستان مسدود است و در محدوده استان سمنان مشکلی در رفت و آمد وجود ندارد.
کبیری خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی و هلال احمر برای امدادرسانی به مسافران در گردنه ها و محورهای کوهستانی حضور دارند.
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان این که تردد در تمام محورهای جاده ای و گردنه های استان آزاد است، گفت: رانندگان با اطمینان از سوخت کافی، رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مجاز رانندگی کنند.
به گزارش ایرنا، ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی مدت عمده ترین دلیل واژگونی خودرو به عنوان پرتعدادترین سانحه رانندگی در محورهای استان سمنان است.
از بیست و پنجم اسفند 97 با آغاز موج مسافرت نوروزی هموطنان محور تهران- مشهد در محدوده استان سمنان به علت تردد پرتعداد خودروها پرحجم و نیمه سنگین شده است.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه ترافيك سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • محور هراز مسدود است
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی