Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:51:43 GMT

ابتکار جالب کارمند چینی برای خلاصی از ترافیک! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۹۵۵

ابتکار جالب کارمند چینی برای خلاصی از ترافیک! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابتکار جالب یک کارمند چینی برای خلاص شدن از ترافیک سرسام آور زادگاه خود در این کشور سوژه رسانه‌ها شد. " لیئو فوکائو" که کارمند یک شرکت بیمه در شهر " وانژوئو" در استان چونگ کینگ چین است برای رسیدن بدون دغدغه در سر کار تصمیم گرفت از عرض رودخانه یانگتزه که طولانی‌ترین رودخانه آسیا است عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیئو ۲۹ ساله شش ماه پیش مانند تمام همشهری هایش با ماشین شخصی یا اتوبوس عازم محل کار خود می‌شد و مجبور بود ترافیک شدید صبحگاهی را تجربه کند. اما با این ابتکار جالب در حالی که او پیشتر بعد از یک ساعت به محل کار خود می‌رسید حالا در مدت زمان ۶ دقیقه در محل کار خود حاضر می‌شود. تنها کاری که لیئو باید هر روز انجام دهد پارو زدن و عبور از عرض این رودخانه است؛ ورزشی که او پیشتر به مدت ۲ سال در آن فعالیت داشت.

طی این سفر روزانه کوتاه لیئو وسایل مورد نیاز خود را که شامل لپ تاپ، کت و یک کیسه ضد آب است به همراه دارد. این هر روز با پارو زدن از عرض این رودخانه که حدود ۱۰۰۰ متر است عبور می‌کند و بدون دغدغه خود را به محل کارش می‌رساند.

لیئو در این باره گفت: " شاید کمی بیستر از ۱۰۰۰ متر باشد (عبور از عرض رودخانه)، اما اگر بخواهم با ماشین خودم به سر کار بروم مجبور هستم از مسیر‌های فرعی استفاده کنم که مسیرم را بسیار طولانی می کند. عبور از عرض رودخانه فقط ۶ دقیقه زمان می‌برد. اگرچه به تازگی موج‌هایی نیز در رودخانه دیده می‌شود، اما من آرام و با احتیاط بیشتر این کار را انجام می‌دهم. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

ابتکار جالب کارمند چینی برای دور زدن ترافیک سوژه رسانه ها شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین جذاب ترین ها چین کارمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)

تصاویری از حضور چهره های شاخص سیاسی در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی مشاهده می کنید.   به گزارش خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر مرحوم زهرا شجاعی، صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳، از مقابل منزل ایشان برگزار شد. در این مراسم چهره‌های شاخص سیاسی چون بهزاد نبوی، معصومه ابتکار، مصطفی کواکبیان و ... حضور داشتند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • اولین عکس از بهزاد نبوی در سال جدید /ابتکار و همسرش هم آمدند
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولت را اخراج می‌کند!
  • خطر تخریب پل رودخانه فیض‌آباد پیشکوه
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود