Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا  نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۲۵ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان نوروزی سیستان و بلوچستان پذیرش شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد در سطح استان در ۱۰ شهرستان با یک هزار و ۵۰۰ واحد اقامتی روزانه می‌تواند به ۱۰ هزار نفر میهمان خدمت‌رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش و پرورش استان با ۳۵۰ نفر نیرو به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات‌رسانی به میهمانان خواهد بود و از ویژگی‌های امسال ستاد اسکان تهیه غذای گرم با قیمت مناسب برای میهمانان و برگزاری تور‌های گردشگری است.

نخعی تصریح کرد: در صورت ضرورت برای اسکان مسافران از ۱۳۰ سالن سرپوشیده استان نیز که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین روز از فعالیت ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان یک هزار و ۶۳۶ میهمان نوروزی در استان پذیرش و تکریم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان افزود: این مسافران نوروزی در قالب ۳۴۲ خانوار در ۲۸ اسفند ۹۷ در ستاد‌های اسکان نوروزی استان پذیرش و تکریم شده‌اند.

وی گفت: مجموعه همکاران پرتلاش و فعال در ستاد‌های اسکان و تکریم مهمانان نوروزی در سراسر استان میهمان‌نواز سیستان و بلوچستان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به همکاران و مهمانان عزیز از اقصی نقاط کشور هستند.

نخعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پایگاه‌های اسکان نوروزی استان در ۱۰ شهر زاهدان، زابل، چابهار، کنارک، ایرانشهر، سراوان، خاش، نیکشهر، راسک و سرباز فعال و آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/ع

پیش‌بینی اسکان ۲۵۰ هزار مسافر نوروزی در ستاد فرهنگیان سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال‌احمر بر اثر شدت بارش‌ها از روز گذشته ۲۸ فروردین تا امروز ۲۹ فروردین، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها؛ از روز گذشته و در ۶۱ عملیات، امدادگران هلال‌احمر به ۱۷۷۷ نفر امدادرسانی کرده، ۲۶۹ نفر را اسکان اضطراری داده و ۵۰ نفر را نیز به مناطق امن منتقل کردند. همچنین با تلاش ۱۴۸ تیم عملیاتی (۵۹۲ نفر)، آب جمع شده از ۲۹ واحد مسکونی تخلیه و ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ۸۰ دستگاه چادر برای اسکان حادثه‌دیدگان برپا شده است.

آخرین آمار امدادرسانی هلال احمر در سیل و آب‌گرفتگی تا ساعت ۱۸:۰۰

از ٢٧ تا ٢٩ فروردین ١٤٠٣ تا ساعت ۱۸:۰۰، ٨ استان (بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) از سیل متأثر شده‌اند.

طی این مدت در ۶۷ مورد عملیات به ۳۰۱۶ نفر امدادرسانی شده و ۴۰۹ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

علاوه بر این ۱۱۴ نفر به مناطق امن منتقل و آب ۴۹ منزل مسکونی تخلیه شد. ۱۷۱ تیم عملیاتی شامل (٦٤٩ نفر) در این عملیات مشغول امدادرسانی هستند.

تاکنون ٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با برپایی ٨٠ دستگاه چادر، ٩٧دستگاه چادر مسافرتی، ٥٠٤ تخته پتو، ٥٦٩ تخته موکت، ٢٧٥٢ کیلوگرم نایلون، ۲۱۵ بسته غذایی، ۶۲۲ قوطی کنسروجات بین متاثرین از سیل توزیع شد.

کد خبر 6081455

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir