Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@04:49:09 GMT

پنج نفر در جاده های اصفهان جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۰۲۰

پنج نفر در جاده های اصفهان جان باختند

سرهنگ حسین پورقیصری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از این آمار سه نفر در حوزه استحفاظی نایین، یک نفر در حوزه استحفاظی خور و بیابانک و یک نفر نیز در حوزه استحفاظی فلاورجان بر اثر تصادف و سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند.
وی با اشاره به اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: از 25 تا 29 اسفند سال گذشته چهار نفر در جاده های استان بر اثر تصادف و سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که در مدت مشابه، امسال این آمار یک نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس راه استان اصفهان محورهای پرترافیک این استان را مسیرهای « قم - کاشان - اصفهان»،« اصفهان - شیراز » و « اصفهان - شهرکرد » اعلام کرد.
سرهنگ پورقیصری به ایجاد ایستگاههای امنیت و سلامت در جاده های این استان که امروز با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد اشاره کرد و گفت: امسال 12 ایستگاه به شمار این ایستگاهها اضافه شده است.
وی تعداد ایستگاههای امنیت و سلامت در جاده های این استان در سال گذشته را 30 ایستگاه اعلام کرد و افزود: به دلیل اینکه بیشترین حوادث رانندگی در آزادراه کاشان - اصفهان اتفاق افتاده است 12 ایستگاه از شمار ایستگاههای ایجاد شده در محورهای مواصلاتی این استان در آزاد راه یاد شده تعبیه و ایجاد شد.
فرمانده پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه مسیر حرکت نیز جزء سفر است، گفت: رانندگان باید به این موضوع توجه کنند که از مسیر سفر نیز لذت ببرند و برای رسیدن به مقصد عجله نکنند زیرا همه لذت سفر در مقصد خلاصه نمی شود.
وی ادامه داد: با این رویکرد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان اقدام به توسعه ایستگاههای امنیت و سلامت در جاده های این استان کرده است تا رانندگان با توقف در این ایستگاهها از مسیر حرکت به سمت مقصد لذت ببرند و خستگی خود را برطرف کنند.
45 ایستگاه امنیت و سلامت روز چهارشنبه در آخرین روز سال 1397 بصورت همزمان با حضور استاندار اصفهان و فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مدیران این استان در جاده های این استان
راه اندازی شد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
2 میلیون و 500 هزار نفر در تعطیلات نوروزی امسال به استان اصفهان سفر کردند که مسئولان امر پیش بینی می کنند در ایام نوروز سال 98 این رقم به بیش از سه میلیون نفر افزایش یابد.
2093/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان اصفهان اصفهان پلیس راه استان تعطیلات نوروزی جاده های استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند

 

به گزارش تابناک ، سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: با وجود اینکه تعداد کشته‌شدگان بر اثر تصادف در استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته، اما باید تا جای ممکن میزان مرگ و میر را در سوانح کاهش داد.

وی با اعلام اینکه در نوروز امسال بیشتر تصادفات توسط مردم خوزستان رخ داده است گفت: در اسفند ماه سال گذشته تعداد وقوع تصادفات رشد پنج درصدی داشت.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در ایام نوروز امسال میزان تصادفات در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، ماهشهر، کارون و آبادان افزایشی بوده است.

رییس پلیس راهور خوزستان با اظهار اینکه میزان تصادفات خسارتی در شهرستان‌های استان افزایش یافته است، اظهار کرد: در بهبهان و ماهشهر تعداد مجروحان تصادفی در این مدت روند افزایشی داشته است.

وی با عنوان اینکه در ۲ شهرستان اهواز و خرمشهر شاهد کاهش تصادفات هستیم، اضافه کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها برای کنترل تصادفات باید همراه پلیس ورود کنند و برنامه‌های فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

سرهنگ دولتشاهی بیشترین علت تصادفات را عدم توجه به جلو و تجاوز از سرعت مجاز عنوان کرد و گفت: با وجود افزایش ۵۰ درصدی برخورد با متخلفان رانندگی اما باز میزان تصادفات افزایش یافته است.

رییس پلیس راهور خوزستان با ابراز ناراحتی از وضعیت آسفالت در اهواز تصریح کرد: یکی از عوامل تصادفات و وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان شرایط نامناسب آسفالت و چاله‌هایی است که در خیابان‌های این شهر وجود دارد.

سرهنگ دولتشاهی اظهارکرد: در زمان وقوع آبگرفتگی به دلیل نامشخص شدن چاله‌ها و یا دریچه‌های فاضلاب خودروهای زیادی به دلیل سقوط در این فضاها دچار آسیب‌های جدی می‌شوند

دیگر خبرها

  • تصاویری ترسناک از تصادف در جاده‌های ایران در نوروز | چند نفر جان‌ باختند؟
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس؛ ۹ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۹ نفر جان باختند
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۶ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان / 6 نفر جان باختند
  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • در تصادفات نوروزی خراسان جنوبی ۹ نفر جان باختند