Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@18:53:35 GMT

مصدومیت ۱۱۲ نفر در چهارشنبه سوری

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۰۲۲

مصدومیت ۱۱۲ نفر در چهارشنبه سوری

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی حسینی در گفتگو با فارس اظهار کرد: آمار مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه آخر سال تا ساعت 8صبح به 112 نفر رسید.

وی افزود: از این آمار ۵۶ نفر دچار آسیب سوختگی، ۱۷ نفر بریدگی و خراشیدگی ۱نفر قطع عضو و ۳۸ نفر سایر آسیب‌ها را دیده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: اندام‌های آسیب دیده ۲۷ نفر دچار آسیب به چشم، ۴۹ نفر دست، ۹ نفر سر و گردن 9 نفر و ۲۷ نفر از سایر اندام‌ها دچار آسیب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی ادامه داد: ارجاع به بیمارستان 3 نفر، بستری در بخش‌های تخصصی 10 نفر، درمان در محل 6 نفر، ترخیص 67نفر و سایر خدمات نیز 26 نفردریافت کردند.

وی اضافه کرد: از کل مصدومان ۳۳ نفر مربوط به شهرستان تاکستان، ۵۱ نفر قزوین، ۱۵ نفر آبیک، ۶نفر بوئین‌‍زهرا، ۳نفر البرز و ۴ نفر آوج بوده است.

وی اعلام کرد: از نظر گروه سنی و عامل مصدومیت ۲۹ نفر در رده سنی ۱ تا 10 سال، ۳۹ نفر 11 تا 20 سال، ۲۰ نفر ۲۱ تا 30 سال و ۲۴ نفر بیش از 31 سال بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی در پایان گفت: از مجموع عوامل آسیب دیدگان ۱۱ نفر عابر یا تماشاگر و ۱۰۱ نفر استفاده کننده از مواد محترقه بوده‌اند‌.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: چهارشنبه آخر سال مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سیدحسین حسینی بعد از به آغوش کشیدن یکی از جیمی جامپ‌های حاضر در دیدار تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک دچار محکومیت انضباطی شده و محرومیت تعلیقی برای او در نظر گرفته شد. علاوه بر این با انتشار اطلاعیه جدید سازمان لیگ در ارتباط با مصاحبه نکردن بازیکنان علیه داوری یا مسائلی از این دست باز هم شرایط برای این دروازه‌بان را سخت‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حسینی پس از دیدار استقلال مقابل شمس آذر قزوین با انجام مصاحبه‌ای نسبتاً انتقادی در میکسدزون آزادی موجب شد تا سرمربی تیم استقلال یک جلسه سرپایی با او برگزار کند.

گویا نکونام در صحبت خصوصی با حسین حسینی به او تذکر جدی داده که از این به بعد دیگر با رسانه‌ها مصاحبه نکند و یا اگر حرفی می‌زند فقط در محدوده بازی باشد چرا که هر آن ممکن است دچار محرومیت شود. نکونام گفته استقلال به شدت به او در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل نیاز دارد و این رفتارهای خطرناک ممکن است به قیمت از دست رفتن قهرمانی استقلال منجر شود.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227990 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • آب شرب شهر کنارک پایدار شد