Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:09:10 GMT

همدان به کرمانشاه پرتردد ترین محور استان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۰۶۹

همدان به کرمانشاه پرتردد ترین محور استان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه  اظهار داشت: با وجود حجم تردد بالا در این محور هیچ مشکلی در عبور و مرور وسایل نقلیه وجود نداشته و ترافیک سبک و روان است.

وی از کاهش مجموع تصادفات در محور‌های این استان نسبت به سال قبل خبرداد و گفت: از ابتدای طرح ترافیکی نوروز مجموع تصادفات نسبت به مشابه سال قبل در تعداد مصدومان ۱۲ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روز گذشته یک نفر بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی جان خود را از دست داده است، بیان کرد: تعداد سوانح منجر به فوت نیز نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

حیدری عنوان کرد: حضور فعال همکاران در پاسگاه‌های پلیس راه در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس و همچنین استفاده از ۸۰ دوربین سیار و ۳۰ دستگاه دوربین ثابت جهت مدیریت سرعت در محور‌های مواصلاتی استان سبب کاهش تصادفات در محور‌های مواصلاتی استان شده است.

انتهای  پیام/ز

 

استفاده از ۸۰ دوربین سیار و ۳۰ دستگاه دوربین ثابت جهت مدیریت سرعت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: براساس ‌گزارش پلیس‌راهور، چادرهای عشایر در نوروز، نقش مهمی در رفع خستگی مردم و کاهش تصادفات جاده‌ای داشته‌اند.   سیدعزت‌لله ضرغامی افزود:  ۷۶۴ چادر عشایری با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی در نوروز امسال برپا شد که ۳۰درصد افزایش داشته و این از سیاست‌های جدید وزارتخانه است. به گفته وی، خوزستان و کهگیلویه‌و‌بویراحمد و فارس بیشترین چادرهای عشایر را راه‌اندازی و مردم از آنها استفاده کردند. وی با تاکید بر اینکه چادرهای عشایر هم سوغات و خوراکی های سنتی و بومی عرضه می‌کنند و هم فعالیت‌های شاد و موسیقی و فرهنگ ناملموس را تقویت می‌کنند، یادآور شد:  مردم در چادرهای عشایر استراحت می‌کنند و از موسیقی و سایر سرگرمی‌ها استفاده می‌کنند که در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار موثر است. گفتنی است : در مبادی شهر و استانهای کشور، سیاه چادرهایی برای ارائه خدمات و عرضه و فروش محصولات تولیدی عشایر به مسافران نوروزی راه اندازی شده بود و در سیاه چادرها ، عشایر  با اجرای برنامه‌های مختلف ، به مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان