Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: با جان باختن یک مهاجر ۴۰ ساله مکزیکی در بازداشتگاه گمرک و حفاظت مرزی آمریکا، آمار جان باختگان در این بازداشتگاه‌ها در ماه‌های اخیر به چهار نفر رسید.

بر اساس خبر‌هایی که گمرک و حفاظت مرزی آمریکا منتشر کرد امروز (چهارشنبه) یک مرد مهاجر که اهل مکزیک بود در مرکز پزشکی «لاس پاماس» در ال‌پاسو تگزاس جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روز یکشنبه، به جرم ورود غیرقانونی به آمریکا بازداشت شده بود.

چند ساعت پس از بازداشت، این مرد که نامش منتشر نشده است توسط کادر پزشکی گشت مرزی معاینه شد.

بنا به گفته گمرک و حفاظت مرزی آمریکا، این تبعه مکزیکی پس از تشخیص علائم آنفلانزا، نارسایی کبدی و کلیوی به مرکز پزشکی منتقل شد و در همان روز جان باخت.

در بیانیه‌ای که اندرو ماهان، معاون کمیساریای امور عمومی گمرک و حافظت مرزی آمریکا منتشر کرد، ادعا شده است «ما همچنان متعهد هستیم که ایمنی، رفتار انسانی و محترمانه را نسبت به کسانی که در زندان ما هستند تضمین کنیم».

در ادامه این بیانیه افزوده است «با توجه به سیاستی که ما داریم، اداره مسئولیت حرفه‌ای ما بازبینی در این خصوص را آغاز کرده و به اداره امنیت داخلی و دولت مکزیک اطلاع داده شده است. در حال حاضر هویت این فرد جان باخته فاش نمی‌شود. جزئیات بیشتر بعدا منتشر خواهد شد».

جان باختن این مرد مکزیکی چهارمین مورد از مرگ مهاجران به آمریکا در چند ماه اخیر است.

در ماه فوریه، یک مرد ۴۵ ساله مکزیکی در بازداشتگاه گمرک و حفاظت مرزی آمریکا پس از اینکه ماموران گشت مرزی او را در «ریو گراند ولی» دستگیر کردند درگذشت. او پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

پیش از آن نیز، دو کودک گواتمالایی در بازداتشگاه گمرک و حفاظت مرزی آمریکا درگذشتند.

در شب سال نو سال گذشته میلادی، «فیلیپه گومز آلونزو» ۸ ساله پس از اینکه به بیمارستان منتقل شد، آزاد شد و سپس دوباره به بیمارستان بازگشت و جان باخت. در ۸ دسامبر ۲۰۱۸ نیز «جاکلین کال» ۷ ساله دو روز پس از ورود به ایستگاه گشت مرزی در بیمارستان فوت کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: گمرک آمریکا مکزیکی بازداشتگاه مهاجر عکس چهارشنبه سوری فیلم تهران حادثه حوادث چهارشنبه سوری حوادث چهارشنبه سوری تهران جوان چهارشنبه سوری تهران دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز جمعه سی و یکم فروردین حادثه‌ای صنعتی در پتروشیمی رازی شهرستان ماهشهر رخ داد که دو نفر در این حادثه جان باختند.

فریدون بندری افزود: این حادثه در پی سقوط اتاقک جرثقیل در اسکله پتروشیمی شیمیایی رازی رخ داده است.

وی گفت: پنج نفر از افراد داخل اتاقک جرثقیل به دلیل سهل انگاری و ایجاد حادثه به دریای مجاور پتروشیمی سقوط کردند که در این رخداد دو نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند.

بندری افزود: حادثه دیدگان کارکنان پتروشیمی رازی بودند و افراد مصدوم به مرکز درمانی منطقه اعزام شده اند.

دیگر خبرها

  • منطق پوشالی غرب در قبال غزه و ایران در حال فروپاشی است
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو، کلاله
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد