Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن قصری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مصدومان بخاطر سوختگی های سطحی در نواحی دست و صورت به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند.
وی افزود: پزشکان و مراکز درمانی براساس برنامه ریزی های انجام شده تا بامداد پنجشنبه برای پذیرش مصدومان و خدمات رسانی به آنان در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امسال مراسم چهارشنبه سوری در کردستان 87 نفر مصدوم داشت که هفت نفر بیشتر از پارسال است ولی برای دومین سال متوالی هیچ کسی در این حوادث کشته نشد.
در آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) و عید نوروز برخی شهروندان با برپایی آتش و استفاده از مواد محترقه موجب آسیب زدن به خود و اطرافیان می شوند، هر سال در این ایام بخاطر بی احتیاطی ها شاهد وقوع حوادث ناگواری هستیم.
بر اثر بی احتیاطی و استفاده از مواد محترقه غیر مجاز در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته 80 نفر در کردستان مصدوم شده بودند.
7349 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بیمارستان چهارشنبه سوری خدمات رسانی عید نوروز مواد محترقه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله محمدی فیروزجایی ظهر سه شنبه در نشست با نماینده منتخب ساری و میاندورود در مجلس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در انتقال خون مازندران به چالش‌ها و مشکلات مالی و کمبود منابع انسانی در انتقال خون استان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: استان مازندران به دلیل داشتن ۴۷ مرکز درمانی و بیمارستان و حدود ۱۴ هزار بیمار خاص مانند تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی و همچنین گردشگر پذیری و تصادفات جاده‌ای و.. یکی از استان‌های پرمصرف خون و فرآورده‌های خونی در کشور به شمار می‌رود و انتقال خون مازندران موظف به تأمین خون این بیماران و مراکز درمانی است.

وی در ادامه با اشاره به گسترش مراکز درمانی و تخت‌های فعال بیمارستانی در استان و افزایش روز افزون نیاز به خون و فرآورده‌های خونی، حمایت و توجه ویژه نمایندگان استان را در ترویج فرهنگ اهدای خون و همچنین رفع مشکلات بودجه‌ای و منابع انسانی انتقال خون خواستار شد.

عالیه زمانی نماینده منتخب مردم شهرستان ساری و میاندرود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با قدردانی از زحمات مدیرکل و کارکنان خدوم انتقال خون در راستای تأمین نیازهای خونی استان گفت: از آنجایی که رشته تخصصی ام بیهوشی و مراقبت‌های ویژه است، به نقش و جایگاه حساس انتقال خون در تأمین سلامت و حیات بیماران کاملاً واقف هستم و تا جایی که بتوانم در رفع موانع از انتقال خون حمایت می‌کنم.

کد خبر 6086436

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی