Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:13:38 GMT

بیش از 4 میلیارد ریال به پل لنده - تراب اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۱۳۳

بیش از 4 میلیارد ریال به پل لنده - تراب اختصاص یافت

دارا کریمی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: این طرح در اواخر سال 93 کلنگ زنی شد و پیش بینی می شود با تخصیص این میزان اعتبار تا بهمن ماه 98 زیر بار ترافیک برود.
کریمی نژاد با اشاره به اهمیت راه‌های ارتباطی در توسعه لنده عنوان کرد: تنها راه خروج این شهرستان نوپا از بن‌بست توسعه راه‌های ارتباطی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه لنده جاده اصلی ندارد ، گفت: با احداث طرح لنده- تراب و اتصال آن به دهدشت - پاتاوه(اصفهان) این شهرستان از 15 کیلومتر جاده اصلی بهره مند خواهد شد.
بیش از 318 کیلومتر راه ارتباطی فرعی و روستایی در شهرستان لنده وجود دارد که 276 کیلومتر آن روستایی و 42 کیلومتر راه فرعی است.
۲۶۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته به شهرستان در سال‌ ۹۷ بوده که این اعتبارات از محل های ترمیم اعتبارات تملک‌ دارایی استانی، نفت، متوازن استانی (ماده ۱۸۰) ، ۲۷درصد ارزش افزوده سهم ورزش، ارتقای شاخص‌ها و متوازن ملی برای تکمیل طرح‌های عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان توزیع شد.
شهرستان 23 هزار نفری لنده با پنج هزارو 560 خانوار، 106 روستا و 41 درصد جمعیت روستایی و 59 درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم کشور است.
با مشارکت بنیاد مستضعفان ،لنده در 10سال آینده به یکی از مناطق برخوردار و توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد تبدیل و محرومیت از چهره این شهرستان زدوده می شود.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ترافیک تملک دارایی دستگاه های اجرایی شاخص کهگیلویه و بویراحمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم