Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@12:03:33 GMT

ویژه برنامه لحظه تحویل سال در حرم رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۱۳۴

ویژه برنامه لحظه تحویل سال در حرم رضوی آغاز شد

ویژه برنامه لحظه تحویل سال دقایقی پیش با قرائت قرآن توسط سینا فتحی قاری نوجوان حرم مطهر رضوی، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت صلوات خاصه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، با توجه به اینکه کمتر از 5 ساعت تا لحظه تحویل سال باقی مانده است، زائران زیادی به حرم مطهر ثامن الائمه(ع) مشرف شده تا آخرین لحظات سال 97 و نخستین دقایق سال 98 را در جوار مضجع این امام همام باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه لحظه‌تحویل سال دقایقی پیش با قرائت قرآن توسط سینا فتحی قاری نوجوان حرم مطهر رضوی، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت صلوات خاصه آغاز شد.

رسالت بوذری و وحید مرتضوی امشب به عنوان مجریان برنامه در جایگاه حضور خواهند داشت و  سید ابراهیم رئیسی، قرائتی و راشد یزدی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برنامه‎های متعددی برای مراسم لحظه تحویل سال تدارک دیده شده که طبق برنامه در حال برگزاری است.

مکان برگزاری ویژه برنامه لحظه سال تحویل در صحن جامع رضوی تدارک دیده شده و صوت و تصویر آن به وسیله 92 نمایشگر در کلیه رواق‎ها و صحن‎ها و مبادی ورودی حرم مطهر پخش خواهد شد.

همچنین این مراسم از طریق شبکه‎های قرآن و خراسان رضوی در حال پخش است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تبلیغات اسلامی حرم رضوی حرم مطهر لحظه تحویل سال مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی، فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مجتبی احمدی قزوینی روز یکشنبه 26 فروردین 1403 با حضور علما و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور برخی از علاقمندان این روحانی بزرگوار انجام شد، آیت الله سیدان از علمای مشهور مشهد مقدس بر پیکر این عالم ربانی نماز بجای آوردند و سپس مردم پیکر آن مرحوم را تا رواق دارالحجة حرم تشییع و در آن مکان به خاک سپردند.

فرزند رهبر انقلاب نیز در این مراسم معنوی حضور داشته و نسبت به مقام این عالم دینی ادای احترام کردند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894649

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • قاری نوجوان ایرانی به دعوت حسن عبدالکریم به تمرین پرسپولیس می‌رود
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • آیین سنتی جارو زنی حرم مطهر رضوی 
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی
  • مشرف شدن بیش از ٨هزارو ۶۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی در طرح از افطار تا سحر
  • فیلم| بارش باران بهاری در حرم مطهر رضوی