Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@17:37:36 GMT

مچ گیری عابر پیاده از تخلف رانندگی بکهام سوژه شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۱۴۵

مچ گیری عابر پیاده از تخلف رانندگی بکهام سوژه شد +عکس

رکنا: واکنش دیوید بکهام، ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به گزارش یک شاهد عینی در مورد تخلف رانندگی‌اش سوژه رسانه‌ها شد.

این ستاره سابق فوتبال انگلیس پذیرفت هنگامی که پشت فرمان ماشین بنتلی ۱۰۰۰۰۰ یورویی خود بوده از تلفن همراهش استفاده کرده است. یک عابر پیاده پس از آنکه بکهام ۴۳ ساله را در نوامبر گذشته در مرکز لندن حین رانندگی در حال صحبت با تلفن همراه دیده بود بلافاصله تخلف او را به پلیس خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً دیوید بکهام در نزدیکی خیابان Great Portland در مرکز لندن در تاریخ ۲۱ نوامبر در حالی که در پشت فرمان خودروی چند هزار یورویی خود مشغول صحبت با تلفن همراه بود توسط این عابر پیاده دیده شده بود. پلیس با بررسی ویدئوی تهیه شده توسط دوربین مدار بسته صحت گزارش شهروند انگلیسی در مورد تخلف رانندگی بکهام را تایید کرده بود.

پلیس کلان شهر لندن دیروز اعلام کرد که بکهام تخلف رانندگی‌اش را پذیرفته است. این سلبرتی مشهور انگلیسی که دارای ثروتی بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو است پذیرفت که حین رانندگی با خودروی بنتلی‌اش از تلفن همراه در پشت فرمان استفاده کرده است. او اکنون با جریمه کسر شش امتیاز از گواهینامه و همچنین یک جریمه نقدی ۲۰۰ یورویی مواجه است. تخلف رانندگی دیوید بکهام و صحبت کردن او پشت فرمان اتومبیل حین رانندگی در حالی خبرساز می‌شود که او پیشتر با کمک وکیلش از یک اتهام دیگر فرار کرده بود.

استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی توسط ستاره مشهور انگلیسی در حالی خبرساز می‌شود که در این کشور قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی وجود دارد. رانندگان انگلیسی در حین رانندگی و حتی در هنگام توقف در پشت چراغ‌های قرمز مجاز به استفاده از تلفن همراه نیستند. آن‌ها تنها در مواقع اورژانسی (تماس با ۹۹۹ یا ۱۱۲) و پس از توقف کامل یا پارک خودروی خود مجاز به استفاده از تلفن همراه در پشت فرمان خودرو‌ها هستند.

رانندگان در صورت استفاده از تلفن همراه در پشت فرمان خودرو با کسر شش امتیاز از گواهینامه و همچنین جریمه ۲۰۰ یورویی مواجه خواهند شد. این در حالی است که در صورت ارسال پرونده تخلف به دادگاه این میزان جریمه به ۱۰۰۰ یورو افزایش خواهد یافت. رانندگان اتوبوس و خودرو‌های باربری نیز در صورت استفاده از تلفن همراه و ارسال پرونده به دادگاه با جریمه ۲۵۰۰ یورویی روبرو خواهند شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: عکس بکهام سوژه عابر پیاده تخلف رانندگی عکس چهارشنبه سوری فیلم تهران حادثه حوادث چهارشنبه سوری حوادث چهارشنبه سوری تهران جوان چهارشنبه سوری تهران دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!

در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

به گزارش تسنیم، این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان