Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:48:28 GMT

عملیات اجرایی فولاد اندیمشک سال آینده آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۲۷۱

عملیات اجرایی فولاد اندیمشک سال آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در آئین افتتاح سالن اجتماعات شهر آزادی اظهار کرد: ابتدای سال را با خشک‌سالی آغاز کردیم و با مدیریتی که انجام گرفت تا حد بسیاری مشکلات رفع و مدیریت شد.

وی حادثه ۳۱ شهریور در خوزستان را اقدامی از سوی افرادی که هیچ نشانی از خداوند نداشته دانست و افزود: یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان بارش‌های اخیر پس از تحمل سختی خشک‌سالی آخر سال رحمت الهی نامید و عنوان کرد: سدهای پرآب خوزستان در همه حوزه‌ها کشت تابستانه بدون محدودیت را به شهروندان به ویژه کشاورزان استان نوید می‌دهد.

وی با بیان اینکه به لطف بارش‌های فراوان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش‌ترین تولید محصول زراعی را خواهیم داشت، افزود: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری به خوزستان و کشور در حوزه تأمین امنیت غذایی کمک برجسته کرد.

شریعتی گفت: استان و شهرستان در مسیر توسعه، اشتغال و پیشرفت قرار دارد و این مسیر را باید متوازن و سریع‌تر پیگیری کرد و توسعه متوازن استان را رقم زد.

وی یکی از دغدغه‌ها بحث سنددار شدن زمین‌ها در منطقه شهر آزادی بیان و گفت: با تلاش‌هایی که انجام شده این کار به اتمام خواهد رسید و بندر خشک اندیمشک گامی دیگر برای توسعه منطقه خواهد بود.

استاندار خوزستان با اشاره به پایان مراحل اولیه مطالعاتی بندر خشک افزود: بندر خشک در رونق اقتصادی منطقه و توسعه استان نقش مهم و کلیدی خواهد داشت.

وی گفت: فولاد اندیمشک با مجوز یک میلیون تن در اندیمشک ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز و تا پایان سال ۹۸ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی اندیمشک وارد مدار می‌شود.

شریعتی، اشتغال را اولویت مهم در طرح‌های عمرانی و صنعتی معرفی و افزود: دو پتروشیمی اندیمشک در مراحل اجرایی بوده و باید با وحدت و لطف الهی راه توسعه خوزستان پیش برد.

کد خبر 4572884

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی شهرستان اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ محمد اسلامی درباره این شهرک به خبرنگار صداوسیما گفت: این طرح دو ویژگی دارد؛ یکی این که موتور برون‌رفت شهر بوشهر از بن‌بست و توسعه این بخش از بوشهر است که با ابتکار و همت استاندار در حال انجام است و گشایشی برای مردم است که با همکاری و مشارکت سازمان انرژی اتمی و سازمان ملی زمین و مسکن این طرح انجام می‌شود.

محمد اسلامی با بیان این که دیگر ویژگی این طرح برای همکاران ما است، افزود: مهمترین دغدغه همکارن ما مسکن است، زیرا بخش هسته‌ای متفاوت از دیگر نهاد‌ها است. ما در سازمان انرژی اتمی بایستی برای رفع دغدغه همکاران خود و خانواده‌هایشان باشتاب پاسخگو باشیم.

او اضافه کرد: با همکاری میان‌دستگاهی، این زمین انتخاب و فرآیند قانونی آن پیموده شد و پیمانکار اکنون پای کار است تا زمین را آماده کند؛ که، چون این زمین ساحلی است، آماده‌سازی قابل ملاحظه‌ای دارد و باید زودتر انجام شود.

طرح ۳۵۰۰ واحدی نیروگاه با معماری اصیل بوشهر اجرا می‌شود

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نقشه شهرسازی که در طرح ۳۵۰۰ واحدی نیروگاه اتمی اجرا می‌شود، برگرفته از معماری اصیل، سنتی و تاریخی شهر بوشهر است و با رعایت این اقلیم اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد
  • آغاز بازرسی‌ها از دستگاه‌های اجرایی گیلان