Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@14:42:52 GMT

اهل سازش بدانند آمریکا رو به افول است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۴۲۵

اهل سازش بدانند آمریکا رو به افول است

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، کاربران پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ رو به افول بودن آمریکا را به عنوان مهمترین جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۹۷ انتخاب کردند.

بیش از ۵۰ هزار کاربر از روز ۲۷ اسفندماه تا امروز با شرکت در نظرسنجی انتخاب مهمترین جمله سال ۹۷، به ترتیب سه جمله‌ زیر را به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جملات رهبر انقلاب در سالی که گذشت، برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه اول) اهل سازش بدانند آمریکا رو به افول است
کسانی که به سازش گرایش دارند بدانند، آمریکا رو به افول است. ۹۷/۸/۱۲

رتبه دوم) هزینه‌ تسلیم بیش از هزینه مقاومت است
هزینه‌ی تسلیم شدن بمراتب بیشتر از هزینه‌ی مقاومت کردن و ایستادگی کردن است. ۹۷/۴/۹

رتبه سوم) سنگین‌ترین شکست تاریخ آمریکا رقم خواهد خورد
اگر در مقابل تهاجم حداکثری دشمن بسیج شویم، سنگین‌ترین شکست تاریخ آمریکا رقم می‌خورد. ۹۷/۱۲/۲۳

در سال‌های گذشته نیز مخاطبان KHAMENEI.IR مهم‌ترین جمله‌ سال را انتخاب کردند که شما می‌توانید از پیوندهای همین صفحه نتایج نظرسنجی سال‌های ۸۹، ۹۰، ۹۱، ۹۲، ۹۳، ۹۴، ۹۵ و ۹۶ را مشاهده کنید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت : سال ۱۳۹۸ دریکی از روستا‌های شهرستان دزفول درگیری و نزاعی بین ۲ طایفه رخ داد و منجر به قتل یک خانم ۳۷ ساله شد که این حادثه آتش اختلاف و کدورت را بین این ۲ طایفه بیشتر شعله ور کرد.

وی افزود: متاسفانه سال‌های متمادی طی دعوا‌های متعدد بین این ۲ طایفه مشکلات زیادی برای روستا و خانواده‌ها بوجود آمد که با تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول، پرونده برای حل و فصل به شورای حل اختلاف ارجاع شد.

این مقام قضایی برگزاری نشست‌های متعدد و طاقت فرسا در این سال‌ها را یادآور شد و گفت: در نهایت در روز اجرای حکم و در واپسین ساعات زمانی که قرار بود طناب مجازات به گردن قاتل آویخته و حکم قصاص اجرا شود، با حضور تیم و کارگروه شورای حل اختلاف ویژه قتل در محل اجرای حکم با پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، مهلت ۴۰ روزه‌ای برای اجرای تعهدات خانواده قاتل گرفته شد.

وی افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان و حلول سال نو تعهدات ظرف پنج روز اجرایی و به حول قوه الهی منجر به کسب رضایت قطعی و ثبتی اولیای دم شد؛ همچنین طرفین نسبت به تمامی پرونده‌های مطروحه در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف رضایت کامل دادند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با قدردانی از تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول و خانواده مقتول که به حرمت امام علی (ع) قاتل را بخشیدند، اظهارکرد: تلاش‌های مدیر امور اداری شورای حل اختلاف دزفول، رئیس و اعضای مجتمع شماره ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان جای قدرداینی دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان بر لزوم گسترش بیشتر صلح و سازش پرونده‌های مهم در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پوتین: هزینه دفاعی آمریکا و روسیه قابل مقایسه نیست
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • بایدن: دولت فدرال هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات را پرداخت می‌کند
  • هزینه‌های سفر به هند شامل چه مواردی است؟
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • جنجال در کشتی؛ قاسم‌پور: برخی مربیان حد و حدود خود را بدانند
  • آیا صلح امام حسن (ع) سازش و تسلیم بوده است؟