Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@07:38:08 GMT

طرز تهيه کيک چهارشنبه سوري

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۵۴۵

طرز تهيه کيک چهارشنبه سوري

خبرگزاري آريا -

کيک مخصوص چهارشنبه سوري
مواد لازم براي کيک چهارشنبه سوري :
کيک اسفنجي کاکائويي چوب شور يا ويفر رولي پودر کاکائو براي داخل کيک خامه شکلاتي فرم گرفته پودر کاکائو براي تزئين روي کيکشکلات رنده شدهشربت کارامل
طرز تهيه کيک چهارشنبه سوري :
کيک اسفنجي کاکائويي را قبلا آموزش داده ايم مي توانيد کيک اسفنجي ساده درست کنيد و به مواد کيک کاکائو اضافه کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براي تهيه خامه شکلاتي مي توان به خامه فرم گرفته چند قاشق غذاخوري پودر کاکائو اضافه کنيد.
کيک را به آرامي از وسط نصف کرده خامه را بين دو لايه کيک مي ماليم سپس لايه ها را به هم مي چسبانيم و روي کيک را کاملا با خامه مي پوشانيم و روي آن را با شکلات رنده شده و پودر کاکائو تزيين مي کنيم. بعد چوب شور يا بيسکوييت رولي را به صورت هيزم وسط آن مي چينيم.
روي يک سيني روغن اسپري مي کنيم و شربت کارامل را داغ و به صورت شعله آتش کف سيني مي ريزيم و مي گذاريم خنک شود.
تکه هاي کارامل را با احتياط برداشته و در وسط هيزم ها داخل کيک فرو مي کنيم اين کار بايد با احتياط انجام شود چون کارامل بسيار شکننده است. مي توان شعله را با استفاده از رنگ خوراکي و قلم مو کمي قرمز کرد که طبيعي به نظر بيايد.
گردآوري: بخش آشپزي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، بابک سوری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان ict کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰ شرکت استان از خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات است و شرکت‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند باید بتوانند ماحصل دستاوردهای خود را به صنعت، عملیات و ورود محصولات فیزیکی در استان تزریق کنند.

وی بیان کرد: تولید نرم افزار در استان خوب است اما باید کارهای شرکت‌های فناوری اطلاعات در حوزه صنعت کاربرد خود را نشان دهد و به افزایش محصول و تولید خدمات منجر شود.

سوری خاطرنشان کرد: روزانه پیگیر بهبود فیزیکی زیرساخت‌های فیزیکی که بیشتر تأمین مکان است هستیم و تلاش خود را در این راستا بکار می بریم.

وی کمبود تسهیلات، حمایت مالی و سایر مشکلات مطرح شده توسط شرکت‌های فناوری اطلاعات در این جلسه را درست دانست و بیان کرد: باید شرکت‌ها نوآوری و خلاقیت به خرج دهند تا کارهای خلاقانه داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد: ماهیت نوآوری در کار شرکت‌های فناوری باید دنبال شود و فکرهای متفاوت ارائه شود تا شاهد پیشرفت این شرکت‌ها در استان باشیم.

سوری اضافه کرد: افزایش امکانات و کاهش مشکلات هدف ماست و پیگیر این موارد در استان هستیم.

کد خبر 6087574

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • جایگزین‌های متنوع به جای تخم‌مرغ در غذا‌ها
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • قیمت نجومی کاکائو؛ شکلات از دسترس خارج شد!