Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قم - ايرنا - رئيس پليس راه قم گفت: ترافيک در محورهاي مواصلاتي اين استان از جمله آزادراه تهران - قم، قم - کاشان و قم - اراک، پرحجم و روان است.

سرهنگ مختار پناهي عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از صبح امروز شاهد ترافيک پرحجم و روان در محورهاي اصلي مواصلاتي استان هستيم.
وي ادامه داد: ترافيک در ساير محورهاي منتهي به استان نيمه سنگين و روان مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با توجه به اينکه برخي زائران از شهرهاي اطراف قم براي شرکت در آيين تحويل سال جديد به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مشرف مي شوند، احتمال سنگين تر شدن ترافيک در محورهاي منتهي به استان وجود دارد.
پناهي با بيان اينکه عوامل پليس راه به منظور روان سازي ترافيک در سطح تمام محورهاي استان حضور فعالي دارند، اظهار داشت: ماموران با هرگونه تخلف حادثه ساز بر اساس قانون به صورت جدي برخورد مي کنند.
وي گفت: از رانندگان مي خواهيم که از سرعت و سبقت غير مجاز و رانندگي با عجله و شتاب پرهيز کنند.
وي اضافه کرد: بستن کمربند ايمني به عنوان عاملي مهم در کاهش آسيب هاي احتمالي ناشي از حوادث براي همه سرنشينان خودرو لازم است و طبق قانون بايد تمام سرنشينان اقدام به بستن کمربند ايمني نمايند.
استان قم داراي هشت راه مواصلاتي اصلي و چهار راه فرعي است که از جمله آن ها مي توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کيلومتر، جاده قديم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کيلومتر، جاده قديم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کيلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کيلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کيلومتر اشاره کرد.
7404/ 1175
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسینی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چایپاره افزود: در سال گذشته ۱۰/۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شد.     وی با تاکید به اینکه در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راه‌ها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محور‌های مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد؛ اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محور‌ها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه‌های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.     حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محور‌های مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.     وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محور‌های شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور