Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو میثم جعفر زاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق آسیب‌دیده از سیلاب استان های مازندران و گلستان تا ساعت ۲۰ امشب چهارشنبه گفت: با تلاش همه جانبه تیم‌های عملیاتی آب شرب ۱۹۸ روستای مواجه باقطعی، برقرار شده و آب شرب ۳ روستای دیگر به‌دلایل مختلف از جمله تخریب راه دسترسی، تخریب پل، قطعی برق، یا رانش زمین و تخریب خطوط انتقال و یا فروکش نکردن آب از روستا و تاسیسات آبرسانی قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ۲۰۰ روستایی که در این حادثه دچار بی‌برقی شدند ۱۶۷ برقدار شده اند و فعالیت تمامی اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزاتی اعزامی به منطقه از سراسر استان تا برقراری کامل آب شرب و برق روستا‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.

جعفرزاده تصریح کرد: ۷۰ تیم عملیاتی در حوزه برق، ۲۵ تیم عملیاتی در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی و ۱۶ تانکر به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

وی درباره وضعیت سیلاب گلستان گفت: حجم سیلاب رخداد داده در استان گلستان در حدود ۸۵ میلیون متر مکعب بوده و در چنین شرایطی سد‌های استان گلستان باعث تعدیل جریان سیلاب و تاخیر زمانی هجوم سیلاب به پایین دست سد‌ها شده است.

انتهای پیام/

رانش مکرر زمین و سیلاب شدید علت تاخیر در وصل آب و برق روستاها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب و برق اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین کبادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر بیان کرد: پیرو اعلام وضعیت قرمز هواشناسی تا صبح امروز، در ۴۷ منطقه عملیاتی ۱۱۹۷ عملیات امدادرسانی، ۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ۴۳ مسافر ۲ دستگاه اتوبوس که در جاده کنارک به نیکشهر گرفتار سیلاب شده بودند، نجات داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجاتگر) از هلال‌احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین جمعیت هلال احمر با به کارگیری بیش از ۶ هزار نیروی عملیاتی در غالب ۱۲۰۰ تیم در ۵ استان متأثر از سیل و همچنین به کارگیری ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی در حال امدادرسانی است. همچنین در صورت نیاز به خدمات رسانی اضطراری شماره ملی ۱۱۲ در خدمت هموطنان عزیز است.

کد خبر 6080948

دیگر خبرها

  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت بر اثر سیلاب
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت توسط سیلاب
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر
  • از سیاره زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند