Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:05:04 GMT

مرکز پایش و مدیریت هوشمند کیش افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۶۲۳

مرکز پایش و مدیریت هوشمند کیش افتتاح شد

کیش - ایرنا - مرکز هوشمند پایش و مدیریت آنلاین در آخرین روز سال 97 با حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش و معاون برنامه و توسعه مدیریت شورای عالی مناطق آزاد کشور در کیش افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، با راه اندازی این مرکز هوشمند، از این پس آمار و داده های بخش حمل و نقل و تردد های فرودگاهی و بندری اعم از هواپیما و کشتی های مسافری و باری به جزیره کیش بصورت انلاین ثبت و مدیریت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، پایش مداوم و مستقیم مراکز خدماتی و إمدادی، بهداشتی، درمانی و اورژانس، نقاط حادثه خیز و وضعیت حمل و نقل عمومی درون شهری، و مدیریت برحوادث غیر مترقبه از دیگر کارکردهای مرکز مدیریت هوشمند کیش است.
نظارت و مدیریت آنلاین بر منابع توزیع و ذخیره سازی مواد غذایی، سوخت، و کالاهای اساسی از دیگر قابلیت های مرکز مذکور است.
در مراسم راه اندازی این مرکز هوشمند و الکترونیکی که در ساختمان شرکت آب، عمران و خدمات منطقه آزاد کیش مستقر است، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد، علیرضا جعفری هرندی معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، امکان ایجاد انواع داشبوردهای مدیریتی و انتساب آن‌ به کاربران مختلف، مدیریت چندین شاخص یا معیار در یک داشبورد با فرض‌های یـکسان و یا غیر یـکسان، پیگیری و حرکت در عمق داده‌ها، به روز رسانی اتوماتیک، استفاده از انواع گزارش‌ها ونمودارهای آماری از قابلیت های مراکز پایش و مدیریت هوشمند به شمار می رود.
شبد**1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات كنترل مديريت هوشمند داشبورد كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان زارچ: دوره آموزشی مدیریت آفات پسته با حضور عسگری به عنوان مدرس و جمعی از بهره برداران در چرخاب کهنه شهرستان زارچ برگزار شد.

 

 باتوجه به نصب تله فرمونی چوبخوار جهت ردیابی و پایش تله‌ها به صورت هفتگی و تشخیص زمان پیک آفت و بازدید‌های میدانی توسط کارشناسان تولیدات گیاهی و مشاهده آفات پسته در این راستا دوره آموزشی مدیریت آفات پسته برگزار شد.

 

در این کلاس که با استقبال باغداران همراه بود، راهکار‌های تشخیص، پایش و مدیریت آفات مهم پسته از جمله چوبخوار، سنک، گوموزو... ارائه شد، همچنین، توصیه‌های کاربردی برای اعمال مدیریت یکپارچه آفات با استفاده از روش‌های زراعی و شیمیایی و نکاتی در مورد تغذیه به باغداران ارائه گردید.

 

هادی کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ اظهار کرد: این اقدامات در راستای حمایت از باغداران و افزایش تولید پایدار محصول پسته در این منطقه صورت گرفته است، امیدواریم با همکاری باغداران و اجرای به‌موقع اقدامات مدیریتی، بتوانیم از خسارات ناشی از آفات پسته جلوگیری کنیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • نظارت‌های محیط زیست در حوزه مدیریت پسماند هوشمند می‌شود
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود